Bayi meninggal dicampak perogol ibu yang dirogol lelaki beramai-ramai

Bayi meninggal dicampak perogol ibu yang dirogol lelaki beramai-ramai - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bayi meninggal dicampak perogol ibu yang dirogol lelaki beramai-ramai, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bayi meninggal dicampak perogol ibu yang dirogol lelaki beramai-ramai
link : Bayi meninggal dicampak perogol ibu yang dirogol lelaki beramai-ramai

Baca juga


Bayi meninggal dicampak perogol ibu yang dirogol lelaki beramai-ramai

Seorang bayi berusia sembilan bulan, maut apabila dicampak dari beca auto oleh lelaki yang dituduh merogol beramai-ramai ibunya.

Polis berkata, kes yang diklasifikasikan sebagai bunuh dan rogol itu berlaku pada 29 Mei lalu di Gurgaon, yang terletak di pinggir ibu kota ini.

“Kami sedang menyoal beberapa individu dan kemungkinan membuat tangkapan,” kata Pesuruhjaya Polis Gurgaon Sandeep Khirwar kepada AFP.

Beliau berkata, bayi itu maut akibat kecederaan kepala dan menganggarkan usia ibunya sekitar 19 tahun atau 20 tahun.

Wanita terbabit memberitahu polis, dia diserang selepas masuk ke dalam beca bersama bayi perempuannya sekitar tengah malam 29 Mei lalu untuk ke rumah ibu bapanya di Gurgaon, utara Haryana.

Dua lelaki dilaporkan bersama pemandu ketika kejadian. – AFP

 

Sumber: BH Online



Sumber Bayi meninggal dicampak perogol ibu yang dirogol lelaki beramai-ramai

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sd3Lbz

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first onKhabar Malaysia


Demikianlah Artikel Bayi meninggal dicampak perogol ibu yang dirogol lelaki beramai-ramai

Sekianlah artikel Bayi meninggal dicampak perogol ibu yang dirogol lelaki beramai-ramai kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bayi meninggal dicampak perogol ibu yang dirogol lelaki beramai-ramai dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/06/bayi-meninggal-dicampak-perogol-ibu_6.html

0 Response to "Bayi meninggal dicampak perogol ibu yang dirogol lelaki beramai-ramai"

Posting Komentar

wdcfawqafwef