Che Ta Sedia 104 Pasang Baju Raya , Entah Bila Nak Habis Pakai Agaknya Tu Che Ta Oiii .

Che Ta Sedia 104 Pasang Baju Raya , Entah Bila Nak Habis Pakai Agaknya Tu Che Ta Oiii . - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Che Ta Sedia 104 Pasang Baju Raya , Entah Bila Nak Habis Pakai Agaknya Tu Che Ta Oiii ., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Che Ta Sedia 104 Pasang Baju Raya , Entah Bila Nak Habis Pakai Agaknya Tu Che Ta Oiii .
link : Che Ta Sedia 104 Pasang Baju Raya , Entah Bila Nak Habis Pakai Agaknya Tu Che Ta Oiii .

Baca juga


Che Ta Sedia 104 Pasang Baju Raya , Entah Bila Nak Habis Pakai Agaknya Tu Che Ta Oiii .



Boleh tahan banyak juga baju yang perlu digayakan Che Ta pada tahun ini, adalah kurang 6 pasang dari tahun lepas. Sedar bahawa jumlah tersebut tidak masuk akal dan akan menjadi bahan kecaman warga laman sosial, Che Ta menyatakan perkara sebenar di sebalik perkara tersebut.

“Dilantik sebagai duta jenama pakaian Mina selama setahun, saya diberi 94 pasang baju dengan rekaan berlainan untuk hari raya. Janganlah kecam saya kerana ia diberi percuma”


“Tahun lalu saya dikecam gara gara berkongsi jumlah baju raya yang disediakan untuk diri sendiri dan keluarga,” jelasnya kepada BH Plus. Tambah Che Ta Aaisyah turut menerima 30 pasang baju daripada jenama yang sama.

Selain itu, wanita yang turut memegang gelaran usahawan berjaya ini juga turut menempah 10 pasng baju raya dengan pereka Rizman Ruzaini sebagai tambahan dan pastinya ia adalah sedondon untuk digayakan pada 1 Syawal nanti.

Sumber : kaki share

Sumber :

Sumber : jubahsemalam.com

✍ Sumber Pautan : ☕ Pencuri Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rrovv6

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first onKhabar Malaysia


Demikianlah Artikel Che Ta Sedia 104 Pasang Baju Raya , Entah Bila Nak Habis Pakai Agaknya Tu Che Ta Oiii .

Sekianlah artikel Che Ta Sedia 104 Pasang Baju Raya , Entah Bila Nak Habis Pakai Agaknya Tu Che Ta Oiii . kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Che Ta Sedia 104 Pasang Baju Raya , Entah Bila Nak Habis Pakai Agaknya Tu Che Ta Oiii . dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/06/che-ta-sedia-104-pasang-baju-raya-entah.html

0 Response to "Che Ta Sedia 104 Pasang Baju Raya , Entah Bila Nak Habis Pakai Agaknya Tu Che Ta Oiii ."

Posting Komentar

wdcfawqafwef