Empat Negara Arab Putuskan Hubungan Dengan Qatar

Empat Negara Arab Putuskan Hubungan Dengan Qatar - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Empat Negara Arab Putuskan Hubungan Dengan Qatar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Empat Negara Arab Putuskan Hubungan Dengan Qatar
link : Empat Negara Arab Putuskan Hubungan Dengan Qatar

Baca juga


Empat Negara Arab Putuskan Hubungan Dengan Qatar


DUBAI – Empat negara Arab memutuskan hubungan dengan Qatar atas alasan negara itu melindungi pengganas dan campur tangan hal ehwal dalaman negara mereka.

Negara terbabit  adalah Arab Saudi, Bahrain, UAE, dan Mesir bertindak memutuskan hubungan udara dan laut dengan Qatar, lapor Reuters.

Warga Qatar yang berada di negara berkenaan turut diberi tempoh selama 14 hari untuk keluar daripada negara terbabit.

Arab Saudi yang turut mengambil langkah yang sama turut menggesa negara lain untuk mengambil tindakan yang sama ke atas Qatar.

Sementara itu UAE yang memutuskan hubungan atas alas an yang sama turut mengarahkan warga dan diplomat Qatar supaya meninggalkan negara itu dalam tempoh 8 jam

Qatar dituduh melindungi organisasi pengganas termasuk Ikhwanul Muslimin. – MYNEWSHUB.CC

Loading...




✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2suJ9sO

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first onKhabar Malaysia


Demikianlah Artikel Empat Negara Arab Putuskan Hubungan Dengan Qatar

Sekianlah artikel Empat Negara Arab Putuskan Hubungan Dengan Qatar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Empat Negara Arab Putuskan Hubungan Dengan Qatar dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/06/empat-negara-arab-putuskan-hubungan.html

0 Response to "Empat Negara Arab Putuskan Hubungan Dengan Qatar"

Posting Komentar

wdcfawqafwef