Inai Masih Merah Dijari , Polis Traffik Disahkan Maut Akibat Kecuaian Pengguna Jalanraya

Inai Masih Merah Dijari , Polis Traffik Disahkan Maut Akibat Kecuaian Pengguna Jalanraya - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Inai Masih Merah Dijari , Polis Traffik Disahkan Maut Akibat Kecuaian Pengguna Jalanraya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Inai Masih Merah Dijari , Polis Traffik Disahkan Maut Akibat Kecuaian Pengguna Jalanraya
link : Inai Masih Merah Dijari , Polis Traffik Disahkan Maut Akibat Kecuaian Pengguna Jalanraya

Baca juga


Inai Masih Merah Dijari , Polis Traffik Disahkan Maut Akibat Kecuaian Pengguna Jalanraya

Loading...

Seorang pegawai Polis Trafik singapura Yang baru sahaja melangsungkan pernikahan maut selepas dilanggar sebuah van di sepanjang Serangoon Road pada pagi Khamis (1 Jun).

Staf Sarjan Nadzrie Bin Matin, 29, menjalankan tugas rondaan trafik pada masa kejadian itu, kira-kira 10:40. Beliau telah dihantar ke Hospital Tan Tock Seng di mana dia kemudiannya meninggal dunia akibat kecederaan yang dialaminya.

Pesuruhjaya Polis Hoong Wee Teck berkata SSG Nadzrie adalah “berdedikasi dan disukai pegawai” yang menyertai pasukan itu pada tahun 2009.

“Saya amat sedih dengan kehilangan secara tiba-tiba Staf Sarjan Nadzrie … Kami akan melakukan segala yang mungkin untuk membantu keluarganya semasa tempoh yang sukar ini,” katanya sambil menyuarakan ucapan takziah kepada keluarga.

Foto dan video yang disiarkan di media sosial telah menunjukkan SSG Nadzrie meletakkan bergerak dalam keadaan berlumuran darah pada patch rumput. Sebuah motorsikal TP rosak juga dilihat berdekatan, manakala pemerhati, termasuk beberapa yang muncul untuk menjadi kakitangan perubatan, dilihat cuba untuk memberikan bantuan kepada pegawai itu.

Van hitam sedikit rosak juga dilihat diletakkan di tengah-tengah jalan raya berhampiran kejadian itu. Pihak polis berkata, pemandu berusia 52 tahun kenderaan itu telah ditangkap kerana perbuatan cuai menyebabkan kematian.
Sumber : kaki share

Loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qTpZe4

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first onKhabar Malaysia


Demikianlah Artikel Inai Masih Merah Dijari , Polis Traffik Disahkan Maut Akibat Kecuaian Pengguna Jalanraya

Sekianlah artikel Inai Masih Merah Dijari , Polis Traffik Disahkan Maut Akibat Kecuaian Pengguna Jalanraya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Inai Masih Merah Dijari , Polis Traffik Disahkan Maut Akibat Kecuaian Pengguna Jalanraya dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/06/inai-masih-merah-dijari-polis-traffik_3.html

0 Response to "Inai Masih Merah Dijari , Polis Traffik Disahkan Maut Akibat Kecuaian Pengguna Jalanraya"

Posting Komentar

wdcfawqafwef