Ingin Dedah Nama-Nama Suspek Kes Dera Di Twitter, Gadis Ini Dikecam & Dilabel Inginkan Publisiti

Ingin Dedah Nama-Nama Suspek Kes Dera Di Twitter, Gadis Ini Dikecam & Dilabel Inginkan Publisiti - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ingin Dedah Nama-Nama Suspek Kes Dera Di Twitter, Gadis Ini Dikecam & Dilabel Inginkan Publisiti, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ingin Dedah Nama-Nama Suspek Kes Dera Di Twitter, Gadis Ini Dikecam & Dilabel Inginkan Publisiti
link : Ingin Dedah Nama-Nama Suspek Kes Dera Di Twitter, Gadis Ini Dikecam & Dilabel Inginkan Publisiti

Baca juga


Ingin Dedah Nama-Nama Suspek Kes Dera Di Twitter, Gadis Ini Dikecam & Dilabel Inginkan Publisiti

Kes Zulfarhan, Penuntut UPNM yang didera oleh rakan-rakannya telah mendapat liputan yang luas dari media tempatan. Walaupun 3 hari sudah berlalu, isu tersebut masih jadi bualan orang ramai. Pihak polis juga telah menahan dalam 36 penuntut UPNM untuk siasatan lanjut.
Tapi ada pula seorang gadis ni ingin mendedahkan nama-nama suspek tersebut di Twitter. Tapi dengan satu syarat, post Twitter yang dimuat naik itu harus mendapat 1k perkongsian dan baru lah dia reveal siapa dalang disebalik kes dera tu.. Sampai macam tu eh? Hmm..

‘Kalau lebih 1k RTs, aku akan share nama..’

Screenshot diatas merupakan tweet dari salah seorang pengguna Twitter dimana dia ingin share nama-nama suspects yang terlibat dalam kes dera Zulfarhan. Tapi dengan syarat, post diatas perlu dapat Retweet lebih dari 1k dan barulah dia akan dedahkan nama-nama tersebut. Erkk.. Macam tu pulak..
Ini respon dari netizen..

Tolong padam tweet tu..

Nak popular sangat ke?

Lepas kena kecam, ini respon dari gadis tersebut..

Sudah la dik, nak kata geram semua orang pun marah apa yang jadi kat Zulfarhan.. Tapi bagi kami, biar lah pihak berkuasa yang selesaikan masalah ni.
Sumber: Ohbulan


✍ Sumber Pautan : ☕ Edia Media

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qWiYcj

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first onKhabar Malaysia


Demikianlah Artikel Ingin Dedah Nama-Nama Suspek Kes Dera Di Twitter, Gadis Ini Dikecam & Dilabel Inginkan Publisiti

Sekianlah artikel Ingin Dedah Nama-Nama Suspek Kes Dera Di Twitter, Gadis Ini Dikecam & Dilabel Inginkan Publisiti kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ingin Dedah Nama-Nama Suspek Kes Dera Di Twitter, Gadis Ini Dikecam & Dilabel Inginkan Publisiti dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/06/ingin-dedah-nama-nama-suspek-kes-dera.html

0 Response to "Ingin Dedah Nama-Nama Suspek Kes Dera Di Twitter, Gadis Ini Dikecam & Dilabel Inginkan Publisiti"

Posting Komentar

wdcfawqafwef