Konsert Amal, kegembiraan dalam kesakitan

Konsert Amal, kegembiraan dalam kesakitan - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Konsert Amal, kegembiraan dalam kesakitan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Konsert Amal, kegembiraan dalam kesakitan
link : Konsert Amal, kegembiraan dalam kesakitan

Baca juga


Konsert Amal, kegembiraan dalam kesakitan

WALAUPUN lukanya masih terasa namun dengan adanya Konsert Amal ‘One Love Manchester’ yang bertujuan mengingati mangsa-mangsa di  konsert Ariana Grande, 22 Mei lalu nyata menyembuhkan hati peminat muzik lapor BBC.

Konsert tersebut diadakan di Manchester Arena malam semalam dengan pengawalan polis yang ketat bagi memastikan keselamatan peminat yang hadir.

Peminat-peminat memakai baju ‘I heart MCR’.
Penyanyi Ariana Grande yang merupakan teraju utama konsert tersebut sempat memberikan ucapan semangat kepada 50, 000 peminat  yang hadir.

“Saya ingin mengucapkan terima kasih kerana hadir pada malam ini dan juga anda semua begitu penyayang, tabah dan bersatu-padu.

“Saya sayangkan anda semua  dan merasakan semua perasaan cinta dan perpaduan yang ditunjukkan saat ini adalah ubat yang dunia perlukan sekarang,”katanya.

Turut membuat persembahan pada konsert itu merupakan nama-nama besar dalam industri muzik seperti Miley Cyrus, Black Eyes Peas, Katy Pery, Coldplay, Robbie Williams, Liam Galagher dan Justin Bieber.

Rata-rata peminat turut memakai t-shirt ‘One Love Manchester’atau ‘I heart MCR’ataupun pelekat #WeStandTogether pada malam konsert menunjukkan sokongan mereka.

Penganjur mengesahkan kutipan pada malam itu berjumlah  £2 juta (RM10,890) yang akan diberikan kepada keluarga mangsa serangan Manchester sebelum ini.

Grande turut menyanyikan lagu-lagu hit beliau termasuklah lagu ‘One Last Time’ bersama dengan para artis lain sebelum menyanyikan lagu terakhir yang menyentuh hati peminat iaitu, ‘over the rainbow’.

The post Konsert Amal, kegembiraan dalam kesakitan appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2suhxni

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first onKhabar Malaysia


Demikianlah Artikel Konsert Amal, kegembiraan dalam kesakitan

Sekianlah artikel Konsert Amal, kegembiraan dalam kesakitan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Konsert Amal, kegembiraan dalam kesakitan dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/06/konsert-amal-kegembiraan-dalam-kesakitan.html

0 Response to "Konsert Amal, kegembiraan dalam kesakitan"

Posting Komentar

wdcfawqafwef