PayPal Membolehkan Anda Daftar PayPalME Dan Menerima Duit Dengan Mudah

PayPal Membolehkan Anda Daftar PayPalME Dan Menerima Duit Dengan Mudah - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PayPal Membolehkan Anda Daftar PayPalME Dan Menerima Duit Dengan Mudah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PayPal Membolehkan Anda Daftar PayPalME Dan Menerima Duit Dengan Mudah
link : PayPal Membolehkan Anda Daftar PayPalME Dan Menerima Duit Dengan Mudah

Baca juga


PayPal Membolehkan Anda Daftar PayPalME Dan Menerima Duit Dengan Mudah

Pada 2015 yang lepas, PayPal telah memperkenalkan PayPal.ME yang memudahkan pengguna menerima wang menggunakan URL khusus dengan mudah. Ketika pengenalan, ia hanya terhad untuk pengguna di negara barat sahaja, dan kini ia nampaknya telah berubah.

Semakan kami hari ini mendapati perkhidmatan PayPal.ME ini telah pun dibuka kepada pengguna tempatan, sekaligus membolehkan anda mendaftar dan menerima wang daripada rakan-rakan dan sebagainya dengan mudah.

PayPalME

Sebaik sahaja ke laman PayPal.ME, anda akan diberikan pilihan nama pengguna, yang akan menjadi URL khusus untuk anda menerima wang. Sebagai contoh, http://ift.tt/2sGeN5P adalah pautan utama yang membolehkan sesiapa menghantar wang kepada saya, sementara anda boleh memohon angka spesifik seperti http://ift.tt/2rIjdvN untuk menerima $25 daripada penghantar.

Bagi anda yang aktif menggunakan PayPal, mungkin boleh dapatkan pautan khusus anda hari ini, sebelum nama pengguna anda didaftar pengguna lain. Kaedah ini juga sangat berguna kepada anda yang bekerja bebas, atau mempunyai perniagaan atas-talian dan ingin menerima wang dengan mudah.

Layari : PayPal.ME



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rAGxt4

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first onKhabar Malaysia


Demikianlah Artikel PayPal Membolehkan Anda Daftar PayPalME Dan Menerima Duit Dengan Mudah

Sekianlah artikel PayPal Membolehkan Anda Daftar PayPalME Dan Menerima Duit Dengan Mudah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PayPal Membolehkan Anda Daftar PayPalME Dan Menerima Duit Dengan Mudah dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/06/paypal-membolehkan-anda-daftar-paypalme.html

0 Response to "PayPal Membolehkan Anda Daftar PayPalME Dan Menerima Duit Dengan Mudah"

Posting Komentar

wdcfawqafwef