Perdana Menteri Kutuk Serangan Di London

Perdana Menteri Kutuk Serangan Di London - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Perdana Menteri Kutuk Serangan Di London, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Perdana Menteri Kutuk Serangan Di London
link : Perdana Menteri Kutuk Serangan Di London

Baca juga


Perdana Menteri Kutuk Serangan Di London


KUALA LUMPUR – Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengutuk serangan pengganas di London yang berlaku awal pagi tadi.

“Serangan keganasan yang dahsyat di London. Saya merasa terkejut dan jijik. Malaysia mengutuk tindakan kejam dan kami berdiri dengan rakyat Britain,” kata beliau dalam akaun Twitternya.

Dalam kejadian pada awal pagi itu, sekurang-kurangnya tujuh orang dikhuatiri maut dalam dua serangan iaitu di London Bridge dan Pasar Borough disahkan oleh polis sebagai angkara pengganas.

Di Pasar Borough, tiga penyerang yang bertindak menikam beberapa orang di kawasan pasar itu ditembak mati oleh polis.

Menurut Ketua Antikeganasan Britain, Mark Rowley kesemua suspek yang ditembak itu memakai jaket bunuh diri palsu.

“Suspek memakai apa yang kelihatan seperti jaket bahan letupan tetapi kemudiannya kami dapati ia adalah palsu, ” katanya memetik laporan AFP. – MYNEWSHUB.CC

Loading...




✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qT9gYi

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk πŸ‘ Like & πŸ’• Share di media sosial anda!



Appear first onKhabar Malaysia


Demikianlah Artikel Perdana Menteri Kutuk Serangan Di London

Sekianlah artikel Perdana Menteri Kutuk Serangan Di London kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Perdana Menteri Kutuk Serangan Di London dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/06/perdana-menteri-kutuk-serangan-di-london.html

0 Response to "Perdana Menteri Kutuk Serangan Di London"

Posting Komentar

wdcfawqafwef