Pertandingan video kreatif tidak diskriminasi mana-mana pihak - KKM

Pertandingan video kreatif tidak diskriminasi mana-mana pihak - KKM - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pertandingan video kreatif tidak diskriminasi mana-mana pihak - KKM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pertandingan video kreatif tidak diskriminasi mana-mana pihak - KKM
link : Pertandingan video kreatif tidak diskriminasi mana-mana pihak - KKM

Baca juga


Pertandingan video kreatif tidak diskriminasi mana-mana pihak - KKM

KUALA LUMPUR: Pertandingan Video Kreatif Kesihatan Seksual dan Reproduktif (SRH) Remaja Kebangsaan 2017 yang dianjurkan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) tidak mendiskriminasi mana-mana pihak dan ia tidak bertentangan dengan hak asasi manusia.

Timbalan Ketua Pengarah Kesihatan (Kesihatan Awam) Datuk Dr Lokman Hakim Sulaiman berkata pertandingan bermula 1 Jun lalu hingga 31 Ogos yang bertemakan ''Hargai Diri, Amalkan Gaya Hidup Sihat'' itu bertujuan memberi pendedahan dan kesedaran kepada remaja mengenai gaya hidup sihat.

"Tajuk tersebut dipilih berikutan peningkatan statistik masalah kesihatan berkaitan SRH dalam kalangan remaja dan KKM berharap pertandingan ini akan dapat memperkasa remaja dalam membuat keputusan dan pilihan bijak mengenai SRH mereka.

"Mengenai isu lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT), KKM mengamalkan prinsip kesihatan untuk semua tanpa diskriminasi. Sehingga kini terdapat 23 klinik STI Friendly khusus untuk memberi perkhidmatan kepada golongan berisiko tinggi di seluruh negara," katanya dalam satu kenyataan di sini pada Sabtu.

Kenyataan itu dikeluarkan susulan laporan berita portal online yang melaporkan kritikan aktivis trans-gender yang dikatakan tersinggung dengan topik kecelaruan gender pada pertandingan tersebut yang berpendapat ia akan menggalakkan diskriminasi, kebencian dan keganasan terhadap kumpulan minoriti.

-- BERNAMA



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2srDdk4

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first onKhabar Malaysia


Demikianlah Artikel Pertandingan video kreatif tidak diskriminasi mana-mana pihak - KKM

Sekianlah artikel Pertandingan video kreatif tidak diskriminasi mana-mana pihak - KKM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pertandingan video kreatif tidak diskriminasi mana-mana pihak - KKM dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/06/pertandingan-video-kreatif-tidak.html

0 Response to "Pertandingan video kreatif tidak diskriminasi mana-mana pihak - KKM"

Posting Komentar

wdcfawqafwef