Ribuan Lebah Kerumun Seorang Gerai Peniaga Bazzar Ramadhan Kedah

Ribuan Lebah Kerumun Seorang Gerai Peniaga Bazzar Ramadhan Kedah - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ribuan Lebah Kerumun Seorang Gerai Peniaga Bazzar Ramadhan Kedah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ribuan Lebah Kerumun Seorang Gerai Peniaga Bazzar Ramadhan Kedah
link : Ribuan Lebah Kerumun Seorang Gerai Peniaga Bazzar Ramadhan Kedah

Baca juga


Ribuan Lebah Kerumun Seorang Gerai Peniaga Bazzar Ramadhan Kedah

Loading...

JIKA korang berada di Negeri Kedah, jangan lupa singgah di Bazar Ramadan Stadium Darul Aman, untuk mencari juadah special berbuka puasa sepanjang Bulan Ramadan ni. Bolehlah korang try rasa Teh Bunga Legend yang sedang hangat ‘viral’ di media sosial sejak petang semalam.

Rakaman video yang menjadi viral itu menunjukkan bukan saja orang ramai sanggup beratur untuk membeli Teh Bunga Legend ni, malah gerai tersebut turut dikerumuni oleh ribuan lebah-lebah yang berterbangan memang pelik la.

Dalam erti kata lain sebenarnya gerai teh bunga tersebut menjadi viral di laman sosial kerana kehadiran ribuan lebah lebah yang mengerumuni gerai itu wahh dahsyat.

Tapi anda tak perlu risau, difahamkan lebah-lebah ini jinak dan tidak begitu mudah untuk menyengat pelanggan yang datang untuk membeli. Tapi janganlah cuba-cuba untuk mengganggu lebah lebah ini pula, siapa pun pasti akan menyerang balas jika diganggu.

Berikut rakaman-rakaman video yang menjadi viral itu sila klik button play untuk menonton.

Sumber : kaki share

Loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sFWhdO

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first onKhabar Malaysia


Demikianlah Artikel Ribuan Lebah Kerumun Seorang Gerai Peniaga Bazzar Ramadhan Kedah

Sekianlah artikel Ribuan Lebah Kerumun Seorang Gerai Peniaga Bazzar Ramadhan Kedah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ribuan Lebah Kerumun Seorang Gerai Peniaga Bazzar Ramadhan Kedah dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/06/ribuan-lebah-kerumun-seorang-gerai_90.html

0 Response to "Ribuan Lebah Kerumun Seorang Gerai Peniaga Bazzar Ramadhan Kedah"

Posting Komentar

wdcfawqafwef