Saya Kena Pilih Watak Yang Sesuai Dengan Status Che Puan Juliana Evans

Saya Kena Pilih Watak Yang Sesuai Dengan Status Che Puan Juliana Evans - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Saya Kena Pilih Watak Yang Sesuai Dengan Status Che Puan Juliana Evans, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Saya Kena Pilih Watak Yang Sesuai Dengan Status Che Puan Juliana Evans
link : Saya Kena Pilih Watak Yang Sesuai Dengan Status Che Puan Juliana Evans

Baca juga


Saya Kena Pilih Watak Yang Sesuai Dengan Status Che Puan Juliana Evans

Saya Kena Pilih Watak Yang Sesuai Dengan Status Che Puan Juliana Evans

Tidak merancang untuk meninggalkan dunia lakonan selepas berkahwin dengan kerabt diraja Selangor pada April lalu dan memegang status Che Puan, Juliana Evans bagaimanapun berkata beliau harus memilih watak yang sesuai dengan statusnya kini.

Dulu hidup bujang lain dan sekarang sudah berkahwin, ia sangat indah. Kalau dulu asyik bersama keluarga, sekarang berkepit dengan suami pula. Tiada sebab saya perlu perlahankan karier kerana suami dan keluarga mertua juga menggalakkan saya meneruskan kerja seperti biasa.

Tetapi sebagai seorang isteri saya akan menjaga batas dan lebih memilih terhadap tawaran diberikan agar ia bersesuaian dengan status saya kini.

Menurut Juliana juga, suaminya tidak menghalang ataupun meletakkan syarat untuk beliau terus berlakon. Namun, buat masa ini Juliana tidak mahu menerima sebarang tawaran lakonan kerana ingin memberikan fokus kepada rumah tangganya.

Sumber Berita : mStar Online

Sumber: Beautifulnara

Similar posts



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sFPRv6

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first onKhabar Malaysia


Demikianlah Artikel Saya Kena Pilih Watak Yang Sesuai Dengan Status Che Puan Juliana Evans

Sekianlah artikel Saya Kena Pilih Watak Yang Sesuai Dengan Status Che Puan Juliana Evans kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Saya Kena Pilih Watak Yang Sesuai Dengan Status Che Puan Juliana Evans dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/06/saya-kena-pilih-watak-yang-sesuai.html

0 Response to "Saya Kena Pilih Watak Yang Sesuai Dengan Status Che Puan Juliana Evans"

Posting Komentar

wdcfawqafwef