Selebriti berniaga sambil beramah mesra

Selebriti berniaga sambil beramah mesra - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Selebriti berniaga sambil beramah mesra, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Selebriti berniaga sambil beramah mesra
link : Selebriti berniaga sambil beramah mesra

Baca juga


Selebriti berniaga sambil beramah mesra

SEMPENA sambutan Hari raya Aidilfitri tahun ini, golongan selebriti tidak ketinggalan berniaga, khasnya rangkaian pakaian jenama sendiri.

Mengambil kira permintaan, ada  antara selebriti yang sanggup turun padang berniaga.

Selain mencari rezeki, cara ini juga menjadi alternatif terbaik untuk bertemu peminat dengan lebih dekat selain dapat beramah mesra dan mengambil peluang berfoto bersama.

Itulah yang boleh Media Hiburan simpulkan apabila ramai peminat membanjiri Jakel Mall, Kuala Lumpur baru-baru ini untuk membeli pakaian khas lebaran daripada artis kesayangan mereka.

Program Sembang Santai Selebriti Jakel Barulah Raya 2017 itu, menyaksikan kemunculan duta raya jenama itu tahun ini yang turut bersama-sama memeriahkan kempen bertemu pelanggan Jakel.

Antaranya ialah Aaron Aziz, Nabil Ahmad, Scha Al Yahya, Awal Ashaari & Lara Alana (SchAwaLara) dan Ayda Jebat.

Peminat turut berpeluang bertemu wajah duta iaitu Hairul Azreen sekeluarga dan pelawak, Harith Iskander.

Menyifatkan program sedemikian adalah idea terbaik untuk peminat bertemu artis kesayangan mereka, diskaun hebat yang ditawarkan juga menjadi antara penyumbang kepada jenama itu dalam memberikan yang terbaik untuk pelanggan setia.

“Bagi saya program ini cukup menarik, tambah pula dengan potongan harga yang hebat. Selain dapat bertemu selebriti, pelanggan juga dapat menikmati pelbagai tawaran menarik.

“Jadi tak hairanlah kalau pengunjung yang hadir pun ramai meski masih di awal puasa,” kata Nabil Ahmad yang menjadi duta untuk koleksi Baju Raya Nabil Ahmad untuk tahun ketiga.

Sementara Harith Iskander yang pertama kali dipilih sebagai wajah raya Jakel khusus untuk keluaran baju raya ‘plus size’ merakamkan rasa gembira dan terharu atas pemilihannya.

“Ini merupakan kolaborasi pertama bersama Jakel dan pastinya saya gembira kerana inilah syarikat bumiputera pertama yang mengambil saya sebagai wajah mereka dan saya cukup bangga,” akui Harith.

Selain baju Melayu, Jakel pada tahun ini turut mengembangkan produknya dengan memberi lebih pilihan cita rasa terhadap koleksi kurta, baju kurung dan koleksi kanak-kanak.

The post Selebriti berniaga sambil beramah mesra appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2s7UNfE

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first onKhabar Malaysia


Demikianlah Artikel Selebriti berniaga sambil beramah mesra

Sekianlah artikel Selebriti berniaga sambil beramah mesra kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Selebriti berniaga sambil beramah mesra dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/06/selebriti-berniaga-sambil-beramah-mesra_4.html

0 Response to "Selebriti berniaga sambil beramah mesra"

Posting Komentar

wdcfawqafwef