279 pekerja Lembaga Koko Malaysia akan kembali berkhidmat

279 pekerja Lembaga Koko Malaysia akan kembali berkhidmat - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 279 pekerja Lembaga Koko Malaysia akan kembali berkhidmat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 279 pekerja Lembaga Koko Malaysia akan kembali berkhidmat
link : 279 pekerja Lembaga Koko Malaysia akan kembali berkhidmat

Baca juga


279 pekerja Lembaga Koko Malaysia akan kembali berkhidmat

KUALA LUMPUR: Seramai 279 pekerja Lembaga Koko Malaysia (LKM) yang bakal ditamatkan perkhidmatan mereka berkuat kuasa 13 Ogos ini akan kembali berkhidmat dengan Lembaga itu.

Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Datuk Seri Mah Siew Keong dalam satu kenyataan hari ini berkata kementerian dan LKM telah mengkaji semula penamatan 279 pekerja itu.

Beliau berkata LKM telah melantik semula 93 orang yang akan mula kembali berkhidmat pada 15 Ogos ini.

"LKM juga akan menyambung semula kesemua baki 186 orang pekerja yang terlibat bagi memenuhi keperluan Lembaga dalam pelaksanaan projek-projek di bawah RMK-11 (Rancangan Malaysia Kesebelas)," katanya.

Isu pemberhentian pekerja sementara LKM di seluruh negara diketengahkan Kongres Kesatuan Pekerja-pekerja dalam Perkhidmatan Awam (Cuepacs) sebelum ini yang turut meminta kerajaan campur tangan.

-- BERNAMA


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel 279 pekerja Lembaga Koko Malaysia akan kembali berkhidmat

Sekianlah artikel 279 pekerja Lembaga Koko Malaysia akan kembali berkhidmat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 279 pekerja Lembaga Koko Malaysia akan kembali berkhidmat dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/279-pekerja-lembaga-koko-malaysia-akan.html

0 Response to "279 pekerja Lembaga Koko Malaysia akan kembali berkhidmat"

Posting Komentar

wdcfawqafwef