Aksi Berani Selamatkan Gadis Daripada Penculik

Aksi Berani Selamatkan Gadis Daripada Penculik - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Aksi Berani Selamatkan Gadis Daripada Penculik, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Aksi Berani Selamatkan Gadis Daripada Penculik
link : Aksi Berani Selamatkan Gadis Daripada Penculik

Baca juga


Aksi Berani Selamatkan Gadis Daripada Penculik

NEKAD… Tindakan berani remaja perempuan membuka pintu kereta yang sedang bergerak telah menyelamatkan dirinya daripada penculik di Bukit Samsu, Kota Tinggi, Johor malam tadi.

Malahan lebih lucu lagi, sudahhlah insiden tersebut digagalkan oleh mangsa yang berjaya lolos, suspek pula menerima nasib malang apabila dapat dicekup orang ramai akibat kenderaan digunakannya pula terbabas.

Ketua Polis Daerah Kota Tinggi, Superintendan Ahsmon Bajah berkata, kejadian itu berlaku sekitar pukul 8.45 malam selepas mangsa bersama rakan-rakanya berada di hadapan sebuah kedai sebelum ditarik oleh suspek.

“Suspek kemudian cuba memecut melarikan mangsa sebelum mangsa melepaskan diri melalui pintu yang belum berkunci lagi,” katanya memetik salah satu media tempatan.

Tambahnya lagi, remaja terbabit bagaimanapun mengalami kecederaan pada bahagian tangan, kaki dan badan berikutan terjatuh di atas permukaan jalan ketika berusaha cuba menyelamatkan diri.

Menurut sumber yang dipetik media tempatan, kereta yang dinaiki suspek itu namun kemudian terbabas sebelum ditahan oleh orang awam dan diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan selanjutnya.

Kes berkenaan disiasat di bawah Seksyen 363 Kanun Keseksaan kerana culik. – MYNEWSHUB.CC/Amy Maizura

* Video di bawah sekadar hiasan

Loading...


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Aksi Berani Selamatkan Gadis Daripada Penculik

Sekianlah artikel Aksi Berani Selamatkan Gadis Daripada Penculik kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Aksi Berani Selamatkan Gadis Daripada Penculik dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/aksi-berani-selamatkan-gadis-daripada_21.html

0 Response to "Aksi Berani Selamatkan Gadis Daripada Penculik"

Posting Komentar

wdcfawqafwef