Amar Asyraf tidak perlu kebenaran isteri aksi intim dan ranjang TAPI….

Amar Asyraf tidak perlu kebenaran isteri aksi intim dan ranjang TAPI…. - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Amar Asyraf tidak perlu kebenaran isteri aksi intim dan ranjang TAPI…., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Amar Asyraf tidak perlu kebenaran isteri aksi intim dan ranjang TAPI….
link : Amar Asyraf tidak perlu kebenaran isteri aksi intim dan ranjang TAPI….

Baca juga


Amar Asyraf tidak perlu kebenaran isteri aksi intim dan ranjang TAPI….

Dengar khabar yang Amar Asyraf bakal melakukan beberapa aksi intim dan ranjang. Namun itu semua untuk filem Blok 404 digandingkan dengan Nadia Brian.

Bagi Amar, dia tidak perlu meminta kebenaran isterinya, Arna Salleh untuk melakukan itu semua.

Tapi jelas Amar, dia membawa isterinya ke lokasi penggambaran filem itu untuk melihat sendiri dia melakonkan babak berkenaan walaupun Arna bukanlah seorang yang kuat cemburu.

“Saya sebenarnya tak takut isteri marah sebaliknya saya lebih bimbang kalau Nadia gagal melakukan babak itu memandangkan dia tiada pengalaman melakonkan adegan intim.

“Memang saya bawa isteri ke set penggambaran untuk tengok sendiri bagaimana saya melakonkan aksi itu, senang supaya tidak timbul isu lain.

“Alhamdulillah dia okey saja kerana dia tahu suaminya ini memang suka berlakon dan apa yang dilihatnya itu adalah semata-mata lakonan,” katanya kepada mStar Online.

The post Amar Asyraf tidak perlu kebenaran isteri aksi intim dan ranjang TAPI…. appeared first on Berita Viral.

| Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Amar Asyraf tidak perlu kebenaran isteri aksi intim dan ranjang TAPI….

Sekianlah artikel Amar Asyraf tidak perlu kebenaran isteri aksi intim dan ranjang TAPI…. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Amar Asyraf tidak perlu kebenaran isteri aksi intim dan ranjang TAPI…. dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/amar-asyraf-tidak-perlu-kebenaran.html

0 Response to "Amar Asyraf tidak perlu kebenaran isteri aksi intim dan ranjang TAPI…."

Posting Komentar

wdcfawqafwef