Anak Kim Kardashian Kena Kutuk Pakai Korset

Anak Kim Kardashian Kena Kutuk Pakai Korset - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Anak Kim Kardashian Kena Kutuk Pakai Korset, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Anak Kim Kardashian Kena Kutuk Pakai Korset
link : Anak Kim Kardashian Kena Kutuk Pakai Korset

Baca juga


Anak Kim Kardashian Kena Kutuk Pakai Korset

ANAK Kim Kardashian, North West menerima kecaman dari pengguna media sosial yang berpendapat bahawa penampilannya tidak bersesuai dengan umur yang masih kecil.

North dikecam kerana mengenakan gaun berwarna oren yang mempunyai korset dibahagian luarnya.

Rata-rata berpendapat bahawa pakaian itu tidak sesuai digayakan oleh budak berusia empat tahun kerana ia merupakan pakaian yang dipakai oleh orang dewasa.

“North memaki korset? Biarkan dia membesar sebagai seorang kanak-kanak!,” tulis @_gherkins.

“Dia terlalu muda untuk dibentukkan sebegitu,” tulis @raymond57

Image result for north west corset

Walau bagaimanapun, Kim tidak berdiam diri dan ‘menjawab’ segala kritikan yang dilemparkan kepada North dan dirinya.

Menurut Kim, korset yang dikecam itu bukanlah korset yang digunakan oleh golongan dewasa, malah ia merupakan hiasan fesyen untuk baju tersebut.

“Baju ini dibeli dengan fesyen ini. Ia bukan korset dewasa tetapi ianya kain biasa dan hanya sebagai hiasan,” tulisnya di Twitter. -MYNEWSHUB.CC

Loading...


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Anak Kim Kardashian Kena Kutuk Pakai Korset

Sekianlah artikel Anak Kim Kardashian Kena Kutuk Pakai Korset kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Anak Kim Kardashian Kena Kutuk Pakai Korset dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/anak-kim-kardashian-kena-kutuk-pakai_16.html

0 Response to "Anak Kim Kardashian Kena Kutuk Pakai Korset"

Posting Komentar

wdcfawqafwef