Britain mahu haramkan penjualan kereta guna petrol, diesel

Britain mahu haramkan penjualan kereta guna petrol, diesel - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Britain mahu haramkan penjualan kereta guna petrol, diesel, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Britain mahu haramkan penjualan kereta guna petrol, diesel
link : Britain mahu haramkan penjualan kereta guna petrol, diesel

Baca juga


Britain mahu haramkan penjualan kereta guna petrol, diesel

LONDON: Kerajaan Britain bakal mengumumkan hari ini cadangan untuk mengharamkan penjualan kereta yang menggunakan petrol dan diesel menjelang 2040. Menurut laporan akhbar negara itu, inisiatif itu diperkenalkan bagi mengurangkan pencemaran udara.

Pengumuman itu juga adalah susulan kepada langkah sama yang diumumkan oleh kerajaan Perancis awal bulan ini.


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Britain mahu haramkan penjualan kereta guna petrol, diesel

Sekianlah artikel Britain mahu haramkan penjualan kereta guna petrol, diesel kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Britain mahu haramkan penjualan kereta guna petrol, diesel dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/britain-mahu-haramkan-penjualan-kereta.html

0 Response to "Britain mahu haramkan penjualan kereta guna petrol, diesel"

Posting Komentar

wdcfawqafwef