Budak 8 tahun bantu kumpul dana RM23,376 beli kerusi roda baru untuk kawan baiknya

Budak 8 tahun bantu kumpul dana RM23,376 beli kerusi roda baru untuk kawan baiknya - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Budak 8 tahun bantu kumpul dana RM23,376 beli kerusi roda baru untuk kawan baiknya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Budak 8 tahun bantu kumpul dana RM23,376 beli kerusi roda baru untuk kawan baiknya
link : Budak 8 tahun bantu kumpul dana RM23,376 beli kerusi roda baru untuk kawan baiknya

Baca juga


Budak 8 tahun bantu kumpul dana RM23,376 beli kerusi roda baru untuk kawan baiknya


Kali pertama Paul Burnett berkawan dengan Kamden Houshan adalah ketika mereka berdua berada di tadika. Sementara ramai kanak-kanak lain menumpukan perhatian terhadap kerusi roda dan kecacatan Houshan, Paul tidak pernah bertindak memandang Kamden sebagai kanak-kanak kurang upaya.

Kamden yang berumur 8 tahun membesar di Poway, California, dilahirkan dengan tumor. Tumor itu begitu besar sehingga ia melanda saraf tunjangnya. Walaupun dia telah mendapat tiga pembedahan untuk membuang tumor tersebut, Kamden telah lumpuh dan pergerakannya bergantung pada kerusi roda.

Kerusi rodalah yang memberi kebebasan kepada Kamden, namun ia berat sehingga buatkan Kamden sukar menolak dirinya sendiri. Satu hari, Kamden mengalami kemalangan kecil ketika dia bermain bersama kanak-kanak lain di taman permainan.


Paul yang mengingati kejadian tersebut rasa sangat takut apabila kerusi roda yang kamden naiki jatuh dan menghimpap dirinya. Perubatan medicare di negeri itu hanya akan membayar kerusi roda hanya sekali saja pada setiap tahun dan Houshans tidak mampu untuk beli kerusi roda yang lain.

Selepas dia selesai habis belajar gred kedua, Paul beritahu pada ibunya yang dia mahu bantu kamden dapatkan kerusi roda yang baru.

Pada baru-baru ini, beliau terlihat satu video tentang web pengumpulan dana dan dia fikir jika dia juga dapat buat kempen untuk Kanden. Dapatlah dia kumpul wang yang cukup untuk dapatkan kerusi roda yang baru.


Burnett menemu ramah beliau dan keduanya menulis di web "Go Fund Me". Dalam masa dua minggu, kempen itu melebihi apa yang dia sangkakan. Dari $3,900  (RM16,711)  telah naik sebanyak $5,455 (RM23,376) yang dapat tampung untuk kos kerusi roda yang dia mahukan.
First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Budak 8 tahun bantu kumpul dana RM23,376 beli kerusi roda baru untuk kawan baiknya

Sekianlah artikel Budak 8 tahun bantu kumpul dana RM23,376 beli kerusi roda baru untuk kawan baiknya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Budak 8 tahun bantu kumpul dana RM23,376 beli kerusi roda baru untuk kawan baiknya dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/budak-8-tahun-bantu-kumpul-dana-rm23376.html

0 Response to "Budak 8 tahun bantu kumpul dana RM23,376 beli kerusi roda baru untuk kawan baiknya"

Posting Komentar

wdcfawqafwef