Dah Berani Cakap Rindu Tapi Masih Belum Bercinta

Dah Berani Cakap Rindu Tapi Masih Belum Bercinta - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dah Berani Cakap Rindu Tapi Masih Belum Bercinta, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dah Berani Cakap Rindu Tapi Masih Belum Bercinta
link : Dah Berani Cakap Rindu Tapi Masih Belum Bercinta

Baca juga


Dah Berani Cakap Rindu Tapi Masih Belum Bercinta

Aktres jelita Fasha Sandha, 33, mengakui hubungan dia seorang lelaki yang dikaitkan sebelum ini memasuki fasa seterusnya apabila membabitkan soal rindu.

Memetik laporan mStar online, Fasha berkata, persabatannya dengan individu itu berjalan dengan baik dan kedua-dua mereka sudah mula meluahkan rasa berkenaan selain menganggap pemuda itu membuatkan hidupnya kini bahagia.

“Saya berkawan rapat tetapi belum ke arah bercinta cuma sekarang fasa hubungan itu dah berani cakap rindu.

“Tetapi apabila dia cakap rindu saya tidak terus balas, kenalah jual mahal sikit… hahaha.

“Hendak kata hati sudah dimiliki pun belum lagi cuma saya selesa berkawan dengannya,” kata Fasha.

Fasha berkata dia selesa berkawan dengan lelaki itu yang bermula hampir setahun lalu dan paling penting, dia dapat menerima anak-anaknya.

Sebelum ini Fasha pernah mendirikan rumah tangga dengan Rizal Ashram Ramli atau Jejai, 41 pada 27 April 2012.

Bagaimanapun pasangan itu bercerai pada 20 Januari tahun lalu dan mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Putra Rayfal, 4, dan Putri Raysha Jemaima, 3.

The post Dah Berani Cakap Rindu Tapi Masih Belum Bercinta appeared first on Berita Viral.

| Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Dah Berani Cakap Rindu Tapi Masih Belum Bercinta

Sekianlah artikel Dah Berani Cakap Rindu Tapi Masih Belum Bercinta kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dah Berani Cakap Rindu Tapi Masih Belum Bercinta dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/dah-berani-cakap-rindu-tapi-masih-belum.html

0 Response to "Dah Berani Cakap Rindu Tapi Masih Belum Bercinta"

Posting Komentar

wdcfawqafwef