Datuk Rosyam Nor bakal buka pasaraya borong, ST Rosyam Mart

Datuk Rosyam Nor bakal buka pasaraya borong, ST Rosyam Mart - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Datuk Rosyam Nor bakal buka pasaraya borong, ST Rosyam Mart, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Datuk Rosyam Nor bakal buka pasaraya borong, ST Rosyam Mart
link : Datuk Rosyam Nor bakal buka pasaraya borong, ST Rosyam Mart

Baca juga


Datuk Rosyam Nor bakal buka pasaraya borong, ST Rosyam Mart

SELAIN bergelar pelakon dan penerbit, Datuk Rosyam Nor turut mengusahakan sebuah ladang ternakan dan tanaman yang beroperasi di Lanchang, Pahang.

Datuk Rosyam Nor bakal buka pasaraya borong, ST Rosyam Mart

Datuk Rosyam Nor bakal buka pasaraya borong, ST Rosyam Mart

Dan selepas ini Rosyam akan terlibat dalam bidang peruncitan pula selepas tertubuhnya ST Rosyam Mart, sebuah pasaraya borong yang akan beroperasi di Setiawangsa.

ST Rosyam Mart merupakan kerjasama Rosyam bersama-sama syarikat Sri Ternak.

“Sebelum ini saya membekalkan nangka dan durian belanda yang diusahakan di Lanchang, Pahang ke pusat borong terbabit. Selepas dua tahun berurusan, baru timbul idea untuk kami menjalin kerjasama dalam perniagaan ini,” katanya memetik laporan sebuah akhbar.

 

Menurut Rosyam lagi, pasaraya tersebut akan menjual lebih daripada 10,000 barangan kering dan basah agar dapat memenuhi permintaan daripada penduduk setempat.

Sebagai seorang selebriti, Rosyam memberitahu beliau akan lebih memberikan tumpuan terhadap hal-hal promosi dan penjenamaan pasaraya berkenaan.

Sumber: MYNEWSHUB.CC

Loading...

First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Datuk Rosyam Nor bakal buka pasaraya borong, ST Rosyam Mart

Sekianlah artikel Datuk Rosyam Nor bakal buka pasaraya borong, ST Rosyam Mart kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Datuk Rosyam Nor bakal buka pasaraya borong, ST Rosyam Mart dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/datuk-rosyam-nor-bakal-buka-pasaraya.html

0 Response to "Datuk Rosyam Nor bakal buka pasaraya borong, ST Rosyam Mart"

Posting Komentar

wdcfawqafwef