Dua beradik maut

Dua beradik maut - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dua beradik maut, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dua beradik maut
link : Dua beradik maut

Baca juga


Dua beradik maut

DUA beradik warga emas maut selepas kediaman mereka terbakar di Jalan SS 2/4, Petaling Jaya, kira-kira 3 pagi, hari ini.

Jurucakap bomba Selangor berkata, pihaknya menerima laporan berhubung kejadian itu pada 3.38 pagi tadi.

"Seramai 12 anggota daripada Balai Bomba dan Penyelamat (BBP) Damansara dan Penchala dikerahkan ke lokasi kejadian.

"Sebaik tiba di lokasi kejadian, kami mendapati api sedang marak dan berjaya dikawal sepenuhnya beberapa minit kemudian," katanya.

Katanya, pemeriksaan lanjut terhadap rumah teres dua tingkat terbabit menemui mangsa, Ahmad Lokman Abdul Manan, 73, di pintu dapur tingkat bawah.

"Seorang lagi mangsa, Rohani Abdul Manan, 89, ditemui di dalam tandas tingkat atas kediaman berkenaan.

"Kedua-dua mangsa yang melecur 10 peratus dibawa keluar dari lokasi kejadian sebelum diserahkan kepada pihak polis untuk tindakan lanjut," katanya.


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Dua beradik maut

Sekianlah artikel Dua beradik maut kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dua beradik maut dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/dua-beradik-maut.html

0 Response to "Dua beradik maut"

Posting Komentar

wdcfawqafwef