Eizlan Yusof Mahu Kahwin Dalam Masa 2 Tahun?

Eizlan Yusof Mahu Kahwin Dalam Masa 2 Tahun? - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Eizlan Yusof Mahu Kahwin Dalam Masa 2 Tahun?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Eizlan Yusof Mahu Kahwin Dalam Masa 2 Tahun?
link : Eizlan Yusof Mahu Kahwin Dalam Masa 2 Tahun?

Baca juga


Eizlan Yusof Mahu Kahwin Dalam Masa 2 Tahun?

SELEPAS menduda selama jampir dua tahun, Datuk Eizlan Yusof berkata dia sudah membuka hati untuk mencari calon yang sesuai dijadikan pasangan hidup.

Katanya, dia tidak mempunyai masa yang banyak jika mahu membina sebuah keluarga baharu.

“Sekarang saya sudah mula keluar untuk berjumpa orang baharu. Kalau ada jodoh, saya mahu kahwin dalam masa setahun dua ini.

“Masa saya sudah singkat, jika ingin mulakan keluarga baharu, ia mesti dalam temph ini sahaja. Jika tidak, lupakan sahaja,” katanya kepada mStar Online.

Dalam pada itu, Eizlan juga mengakui terbuka untuk menerima wanita yang berstatus ibu tunggal.

“Bagi saya, perkahwinan mempunyai dua jenis iaitu dengan wanita muda yang mahukan keluarga atau wanita berstatus ibu tunggal.

“Jika berkahwin dengan ibu tunggal, saya tidak perlu tergesa-gesa kerana perkahwinan adalah atas dasar saling melengkapi,” katanya lagi.

Walau bagaimanapun, Eizlan menjelaskan dia tetap mahu berhati-hati dalam memilih wanita yang akan menjadi isterinya. – MYNEWSHUB.CC

Loading...


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Eizlan Yusof Mahu Kahwin Dalam Masa 2 Tahun?

Sekianlah artikel Eizlan Yusof Mahu Kahwin Dalam Masa 2 Tahun? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Eizlan Yusof Mahu Kahwin Dalam Masa 2 Tahun? dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/eizlan-yusof-mahu-kahwin-dalam-masa-2.html

0 Response to "Eizlan Yusof Mahu Kahwin Dalam Masa 2 Tahun?"

Posting Komentar

wdcfawqafwef