Fathia Akui Lebih Selesa Buka Tudung Ketika Bersama Keluarga

Fathia Akui Lebih Selesa Buka Tudung Ketika Bersama Keluarga - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Fathia Akui Lebih Selesa Buka Tudung Ketika Bersama Keluarga, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Fathia Akui Lebih Selesa Buka Tudung Ketika Bersama Keluarga
link : Fathia Akui Lebih Selesa Buka Tudung Ketika Bersama Keluarga

Baca juga


Fathia Akui Lebih Selesa Buka Tudung Ketika Bersama Keluarga

Baru-baru ini tersebar gambar menunjukkan aktres popular Fathia Latiff tidak memakai tudung bersebelahan seorang lelaki dikatakan kekasihnya.

Menerusi laporan Harian Metro, Fathia memohon maaf jika ada pihak berasa kurang senang apabila melihat gambar tersebut. Bagaimanapun dia menafikan lelaki di sebelahnya itu adalah kekasihnya.

Jelas bintang drama Ariana Rose ini, gambar itu dirakam salah seorang rakannya ketika dia menghadiri majlis rumah terbuka saudaranya sempena Aidilfitri lalu.

“Lelaki yang berada di sebelah saya itu bukanlah kekasih saya seperti didakwa netizen dalam satu portal hiburan yang memuat naik gambar terbabit. Dia adalah salah-seorang saudara saya.

“Waktu itu saya berada di majlis rumah terbuka ahli keluarga dan ramai saudara-mara turut hadir. Apabila berada di samping mereka, saya lebih selesa untuk membuka tudung,” katanya.

Fathia berkata, dia tidak tahu bagaimana gambar itu boleh tersebar sehingga dimuat naik portal gosip hiburan itu.

“Ia tidak sepatutnya berlaku kerana saya dikelilingi keluarga, saudara dan teman rapat ketika itu,”katanya.

Menurut Fathia, dia sangat menyayangi peminat yang selama ini menyokong kerjaya seninya dan sudah tentu gambar itu akan membuatkan mereka marah.

“Percayalah gambar itu tidak menggambarkan diri saya sebenarnya. Ia juga tidak bermakna saya tidak mahu lagi memakai tudung.

“Daripada mengecam saya, lebih elok mendoakan saya supaya terus kuat dan istiqomah apabila berdepan dengan pelbagai dugaan”, katanya.

The post Fathia Akui Lebih Selesa Buka Tudung Ketika Bersama Keluarga appeared first on Berita Viral.

| Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Fathia Akui Lebih Selesa Buka Tudung Ketika Bersama Keluarga

Sekianlah artikel Fathia Akui Lebih Selesa Buka Tudung Ketika Bersama Keluarga kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Fathia Akui Lebih Selesa Buka Tudung Ketika Bersama Keluarga dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/fathia-akui-lebih-selesa-buka-tudung.html

0 Response to "Fathia Akui Lebih Selesa Buka Tudung Ketika Bersama Keluarga"

Posting Komentar

wdcfawqafwef