Fathia Latiff Bakal Berkahwin Hujung Tahun Ini

Fathia Latiff Bakal Berkahwin Hujung Tahun Ini - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Fathia Latiff Bakal Berkahwin Hujung Tahun Ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Fathia Latiff Bakal Berkahwin Hujung Tahun Ini
link : Fathia Latiff Bakal Berkahwin Hujung Tahun Ini

Baca juga


Fathia Latiff Bakal Berkahwin Hujung Tahun Ini

Umum mengetahui kini pelakon Fathia Latiff sedang bercinta dengan seseorang yang dikenali sebagai A. Menurut Raja Mawar di BH ONLINE, Fathia dan A yang merupakan seorang ahli perniagaan sudah mempunyai rancangan untuk berkahwin pada penghujung tahun ini. Malah, keluarga Fathia dan keluarga kekasihnya itu sudah lama saling mengenali.

Sumber memberitahu Raja, Fathia dan kekasihnya yang juga ahli perniagaan berusia 20-an itu sudah merancang untuk mendirikan rumah tangga. Namun, tarikh masih belum ditetapkan lagi. Mungkin Oktober, November atau Disember. Maknanya hujung tahunlah kan Bagaimanapun, hingga kini, Fathia belum membuka mulut berbicara soal perkahwinan. Mungkin Fathia masih mahu berahsia

Raja dengar keluarga kedua-dua belah pihak juga sudah lama saling mengenali. Keluarga Fathia dan A adalah kenalan lama. Mereka mula berkawan apabila Fathia dan keluarganya menghadiri majlis perkahwinan saudara rapat A, beberapa tahun lalu.

Dalam satu kenyataan sebelum ini, Fathia ada meluahkan harapan agar keikhlasan dan kesungguhan A akan berkekalan sehingga akhir hayat dan kekasihnya itu dapat mencintainya sepenuh hati.

Selalunya, ketika mula bercinta wanita akan ditatang bagaikan minyak yang penuh dan lelaki sanggup berkorban apa saja. Selepas berkahwin, semua bertukar sekelip mata. Saya bukan skeptikal terhadap perkahwinan, cuma tidak mahu tersalah langkah. Kalau boleh, saya hanya mahu meniti alam perkahwinan hanya sekali.

Kami mendoakan yang terbaik buat Fathia dan semoga beliau dan kekasih mempunyai jodoh untuk cepat naik pelamin. Amin..

Sumber Berita : BH ONLINE

Sumber: Beautifulnara


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Fathia Latiff Bakal Berkahwin Hujung Tahun Ini

Sekianlah artikel Fathia Latiff Bakal Berkahwin Hujung Tahun Ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Fathia Latiff Bakal Berkahwin Hujung Tahun Ini dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/fathia-latiff-bakal-berkahwin-hujung.html

0 Response to "Fathia Latiff Bakal Berkahwin Hujung Tahun Ini"

Posting Komentar

wdcfawqafwef