Fathia Rancang Kahwin Hujung Tahun Ini

Fathia Rancang Kahwin Hujung Tahun Ini - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Fathia Rancang Kahwin Hujung Tahun Ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Fathia Rancang Kahwin Hujung Tahun Ini
link : Fathia Rancang Kahwin Hujung Tahun Ini

Baca juga


Fathia Rancang Kahwin Hujung Tahun Ini

Aktres Nur Fathia Abdul Latiff, 29, khabarnya bakal menamatkan zaman bujangnya sekitar hujung tahun ini dengan jejaka pilihan hatinya., 29, khabarnya bakal menamatkan zaman bujangnya sekitar hujung tahun ini dengan jejaka pilihan hatinya.

Memetik laporan BH online, pelakon yang cukup popular menerusi drama Ariana Rose itu kini semakin rapat dengan jejaka yang hanya diperkenalkan sebagai A yang dikenalinya sejak menuntut di Universiti Teknologi MARA (UiTM).

Sudah saling mengenali sejak enam tahun lalu, khabarnya hubungan cinta mereka hanya berputik sejak beberapa bulan lalu.

Fathia dan kekasihnya yang juga ahli perniagaan berusia 20-an itu sudah merancang untuk mendirikan rumah tangga. Namun, tarikh masih belum ditetapkan lagi. Mungkin Oktober, November atau Disember.

Selain laporan menyebut, keluarga bagi kedua-dua belah pihak juga sudah lama saling mengenali.

The post Fathia Rancang Kahwin Hujung Tahun Ini appeared first on Berita Viral.

| Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Fathia Rancang Kahwin Hujung Tahun Ini

Sekianlah artikel Fathia Rancang Kahwin Hujung Tahun Ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Fathia Rancang Kahwin Hujung Tahun Ini dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/fathia-rancang-kahwin-hujung-tahun-ini.html

0 Response to "Fathia Rancang Kahwin Hujung Tahun Ini"

Posting Komentar

wdcfawqafwef