Golongan LGBT Tidak Akan Dibenarkan Untuk Berkhidmat Dalam Angkatan Tentera AS – Donald Trump..

Golongan LGBT Tidak Akan Dibenarkan Untuk Berkhidmat Dalam Angkatan Tentera AS – Donald Trump.. - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Golongan LGBT Tidak Akan Dibenarkan Untuk Berkhidmat Dalam Angkatan Tentera AS – Donald Trump.., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Golongan LGBT Tidak Akan Dibenarkan Untuk Berkhidmat Dalam Angkatan Tentera AS – Donald Trump..
link : Golongan LGBT Tidak Akan Dibenarkan Untuk Berkhidmat Dalam Angkatan Tentera AS – Donald Trump..

Baca juga


Golongan LGBT Tidak Akan Dibenarkan Untuk Berkhidmat Dalam Angkatan Tentera AS – Donald Trump..

NEW YORK: Presiden Amerika Syarikat (AS), Donald Trump menegaskan bahawa golongan transgender tidak akan dibenarkan untuk berkhidmat dalam tentera negara itu lapor mStar.
Pengumuman Trump itu sekali gus melangkaui keputusan yang dibuat oleh Presiden terdahulu, Barack Obama yang membenarkan golongan tersebut menyertai angkatan tentera AS.

Dalam beberapa kenyataan menerusi laman sosial Twitter, Trump berkata, selepas beliau mengadakan rundingan dengan jeneral dan pakar tentera, kerajaan AS tidak akan menerima golongan transgender dalam tentera.
Ujar beliau lagi, tentera AS perlu memberi tumpuan dalam untuk mencapai kejayaan dan tidak dibebani dengan kos perubatan dan gangguan golongan transgender yang berkhidmat sebagai askar.

Tahun lalu, pentadbiran Obama menarik sekatan ke atas golongan transgender dan memberi masa selama setahun kepada Pentagon untuk menilai bagaimana memastikan golongan itu boleh menyertai tentera.
Awal bulan ini, Setiausaha Pertahanan AS, James Mattis mengumumkan penangguhan selama enam bulan untuk merekrut golongan transgender. - Pen Merah Press

First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Golongan LGBT Tidak Akan Dibenarkan Untuk Berkhidmat Dalam Angkatan Tentera AS – Donald Trump..

Sekianlah artikel Golongan LGBT Tidak Akan Dibenarkan Untuk Berkhidmat Dalam Angkatan Tentera AS – Donald Trump.. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Golongan LGBT Tidak Akan Dibenarkan Untuk Berkhidmat Dalam Angkatan Tentera AS – Donald Trump.. dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/golongan-lgbt-tidak-akan-dibenarkan.html

0 Response to "Golongan LGBT Tidak Akan Dibenarkan Untuk Berkhidmat Dalam Angkatan Tentera AS – Donald Trump.."

Posting Komentar

wdcfawqafwef