Heboh, Pasangan Beza Umur Datangi Klinik Bidan, Nenek Rohaya Hamil?

Heboh, Pasangan Beza Umur Datangi Klinik Bidan, Nenek Rohaya Hamil? - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Heboh, Pasangan Beza Umur Datangi Klinik Bidan, Nenek Rohaya Hamil?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Heboh, Pasangan Beza Umur Datangi Klinik Bidan, Nenek Rohaya Hamil?
link : Heboh, Pasangan Beza Umur Datangi Klinik Bidan, Nenek Rohaya Hamil?

Baca juga


Heboh, Pasangan Beza Umur Datangi Klinik Bidan, Nenek Rohaya Hamil?

loading…
Heboh, Pasangan Beza Umur Datangi Klinik Bidan, Nenek Rohaya Hamil?

Slamet dan Rohaya berfoto bersama di pejabat Sumeks.
Kehadiran pasangan luar biasa beza usia, Rohaya yang berusia 71 tahun dan suaminya Slamet Riyadi (16) di klinik bidan Jalan Prof M Yamin, Kelurahan Pasar I, Prabumulih Utara membuat netizen heboh.
Banyak netizen yang mengambil kesempatan untuk berselfie dengan si nenek yang namanya sudah tular itu. 
Memang, pasangan Rohaya dan Slamet Riyadi sedang menikmati masa bahagianya. Pasangan beza umur ini secara tiba-tiba menjadi selebriti dengan agenda padat.
Malah, kedua-duanya sudah tampil sebagai bintang tamu pada talkshow “Hitam Putih” episod Love is Blind di Trans7 pada Rabu (12/7) di Jakarta yang dihoskan oleh Dedy Corbuzier.

Nenek%2BRohaya%2BH4mil%2B2.jpeg

Pasangan Slamet (16) dan Rohaya (71) semasa menginap di salah satu Hotel di Palembang. 
Pulangnya dari Jakarta, pasangan itu meluangkan masa singgah di Graha Pena Sumatera Ekspres (Jawa Pos Group). Perjalanan panjang itu membuat Rohaya keletihan. 
Kemudian, pada Rabu malam (13/7), kira-kira pukul 20.30 WIB, memutuskan untuk ke rumah salah seorang kerabatnya di Prabumulih sebelum meneruskan lagi perjalanannya ke Desa Karangendah, Kecamatan Lengkiti, Kabupaten Ogan Komering Ulu, Provinsi Sumatera Selatan.
Peluang itu juga dimanfaatkan Rohaya juga datang ke sebuah klinik bidan di Jl Prof M Yamin, Kelurahan Pasar I, Kecamatan Prabumulih Utara untuk membuat pemeriksaan kesihatan. Ternyata bukan kerana hamil tetapi keletihan.
Sementara si suami yang juga keletihan memilih untuk tinggal dalam kereta. Setelah diperiksa, rombongan meneruskan perjalanan ke Batu Gajah.
loading…
kongsikan artikel ini

The post Heboh, Pasangan Beza Umur Datangi Klinik Bidan, Nenek Rohaya Hamil? appeared first on Berita Viral.

| Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Heboh, Pasangan Beza Umur Datangi Klinik Bidan, Nenek Rohaya Hamil?

Sekianlah artikel Heboh, Pasangan Beza Umur Datangi Klinik Bidan, Nenek Rohaya Hamil? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Heboh, Pasangan Beza Umur Datangi Klinik Bidan, Nenek Rohaya Hamil? dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/heboh-pasangan-beza-umur-datangi-klinik.html

0 Response to "Heboh, Pasangan Beza Umur Datangi Klinik Bidan, Nenek Rohaya Hamil?"

Posting Komentar

wdcfawqafwef