Jejaka rapat Fasha Sandha sudah mula wish ‘rindu’

Jejaka rapat Fasha Sandha sudah mula wish ‘rindu’ - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jejaka rapat Fasha Sandha sudah mula wish ‘rindu’, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jejaka rapat Fasha Sandha sudah mula wish ‘rindu’
link : Jejaka rapat Fasha Sandha sudah mula wish ‘rindu’

Baca juga


Jejaka rapat Fasha Sandha sudah mula wish ‘rindu’

Wah Fasha Sandha kini dah mula kedengaran rapat dengan seseorang jejaka dan difahamkan jejaka berkenaan sudah mula merindui Fasha.

Tapi sayangnya, Fasha enggan membalas ucapan itu, tapi bagi Fasha dia haru jual mahal kerana disebakan dirinya seorang wanita.

bukan bermakna mereka sudah bercinta, sebaliknya Fasha memberi sempadan dalam hubungan sekadar status teman rapat itu.

“Sebelum ini, saya ada cakap kami berkawan rapat dan belum ke arah bercinta. Cuma, sekarang fasa hubungan itu adalah sudah berani cakap rindu. Tetapi apabila dia kata rindu, saya tidak terus balas. Kenalah jual mahal sikit kerana kita ini wanita.

“Apa pun, sekurang-kurangnya ada teman istimewa untuk ucap selamat pagi dan selamat malam di aplikasi WhatsApp. Hendak kata hati saya sudah dimiliki pun belum lagi,

“Bagi saya anak-anak saya adalah keutamaan, melebihi segala-galanya. Syukur dia menerima anak-anak saya dengan baik,” katanya kepada BharianOnline.

The post Jejaka rapat Fasha Sandha sudah mula wish ‘rindu’ appeared first on Berita Viral.

| Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Jejaka rapat Fasha Sandha sudah mula wish ‘rindu’

Sekianlah artikel Jejaka rapat Fasha Sandha sudah mula wish ‘rindu’ kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Jejaka rapat Fasha Sandha sudah mula wish ‘rindu’ dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/jejaka-rapat-fasha-sandha-sudah-mula.html

0 Response to "Jejaka rapat Fasha Sandha sudah mula wish ‘rindu’"

Posting Komentar

wdcfawqafwef