Juara AsNTM 2 Bertunang Dengan Pelukis Eropah

Juara AsNTM 2 Bertunang Dengan Pelukis Eropah - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Juara AsNTM 2 Bertunang Dengan Pelukis Eropah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Juara AsNTM 2 Bertunang Dengan Pelukis Eropah
link : Juara AsNTM 2 Bertunang Dengan Pelukis Eropah

Baca juga


Juara AsNTM 2 Bertunang Dengan Pelukis Eropah

PELUKIS mural terkenal yang berasal dari Lithuania, Ernest Zacharevi berkongsi khabar gembira mengenai pertunangannya dengan juara Asia’s Next Top Model (AsNTM) musim kedua iaitu model Sheena Liam di laman Instagramnya, baru-baru ini.

Sheena yang merupakan anak jati Selangor dilamar dengan Ernerst meletakkan papan iklan besar bertulis ‘Marry Me Sheena’ di Lithuania ketika mereka berada di negara Eropah itu untuk menghadiri majlis perkahwinan rakan mereka.

Gadis berusia 26 tahun itu kini bertapak di Amerika Syarikat bagi mengembangkan kerjayanya sebagai model peragaan.

Memetik The Star, Sheena berkata perancangan untuk berkahwin masih lagi dalam perbincangan di antara keluarga kedua-dua belah pihak.

Pasangan ini sudah tiga tahun bercinta dan sering kali kelihatan bersama dalam majlis keraian fesyen dan hiburan.

“Sudah semestinya akan ada majlis di Lithuania dan mungkin di Kuala Lumpur juga Penang. Kami masih menunggu apa kata keluarga saya,” katanya.

Karya popular Ernest yang terdapat di Georgetown, Pulau Pinang.

Ernest merupakan pelukis mural terkenal dunia malah hasil karyanya boleh didapati di Georgetown, Pulau Pinang, Ipoh, Perak dan Alor Setar, Kedah. – MYNEWSHUB.CC 

Loading...


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Juara AsNTM 2 Bertunang Dengan Pelukis Eropah

Sekianlah artikel Juara AsNTM 2 Bertunang Dengan Pelukis Eropah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Juara AsNTM 2 Bertunang Dengan Pelukis Eropah dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/juara-asntm-2-bertunang-dengan-pelukis.html

0 Response to "Juara AsNTM 2 Bertunang Dengan Pelukis Eropah"

Posting Komentar

wdcfawqafwef