“Jumpa Bangkai Burung Gagak, Dua Hari Berniaga Sebatang Lemang Pun Tak Terjual”

“Jumpa Bangkai Burung Gagak, Dua Hari Berniaga Sebatang Lemang Pun Tak Terjual” - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul “Jumpa Bangkai Burung Gagak, Dua Hari Berniaga Sebatang Lemang Pun Tak Terjual”, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Jumpa Bangkai Burung Gagak, Dua Hari Berniaga Sebatang Lemang Pun Tak Terjual”
link : “Jumpa Bangkai Burung Gagak, Dua Hari Berniaga Sebatang Lemang Pun Tak Terjual”

Baca juga


“Jumpa Bangkai Burung Gagak, Dua Hari Berniaga Sebatang Lemang Pun Tak Terjual”

Menggunakan ilmu hitam atau bomoh bertujuan meruntuhkan perniagaan orang lain adalah satu tindakan yang tidak bermoral malah melanggar syariat. Dalam era yang serba maju ini masih ada lagi segelintir masyarakat yang melakukannya.

Seorang wanita yang juga merupakan penjual lemak meluahkan rasa kecewa apabila perniagaannya didakwa disihir orang. Siapa punya kerja lah ni!

Dakwa wanita ini akibat daripada tindakan khianat itu perniagaannya terjejas teruk. Malah perniagaannya yang dulu sebelum ini mendapat sambutan sudah pun dilupakan. Netizen yang bersimpati memberikan kata-kata semangat sambil menceritakan pengalaman sama yang pernah dilalui.

Sumber : Oh Bulan

Loading...

First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel “Jumpa Bangkai Burung Gagak, Dua Hari Berniaga Sebatang Lemang Pun Tak Terjual”

Sekianlah artikel “Jumpa Bangkai Burung Gagak, Dua Hari Berniaga Sebatang Lemang Pun Tak Terjual” kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel “Jumpa Bangkai Burung Gagak, Dua Hari Berniaga Sebatang Lemang Pun Tak Terjual” dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/jumpa-bangkai-burung-gagak-dua-hari.html

0 Response to "“Jumpa Bangkai Burung Gagak, Dua Hari Berniaga Sebatang Lemang Pun Tak Terjual”"

Posting Komentar

wdcfawqafwef