Kami Bahagia Rancang Nak Tambah Anak

Kami Bahagia Rancang Nak Tambah Anak - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kami Bahagia Rancang Nak Tambah Anak, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kami Bahagia Rancang Nak Tambah Anak
link : Kami Bahagia Rancang Nak Tambah Anak

Baca juga


Kami Bahagia Rancang Nak Tambah Anak

7-Kami-Bahagia-Rancang-Nak-Tambah-Anak-R

Tatkala rumahtangga didakwa sedang bergolak oleh sesetangah pihak, pelakon Hanez Suraya sendiri menyatakan bahawa kini mereka sungguh bahagia malah turut merancang untuk menambah cahaya mata.

BACA: Yusry KRU, Lisa Surihani Nafi Jual Anak

Saya pun tak faham kenapa ada pihak yang dengki dan suka buat cerita tak betul mengenai rumah tangga saya. Saya tak atif dalam industri pun tetap ada yang tak puas hati

Apa pun ingin dijelaskan saya dan suami bahagia. Kami okey saja dan tak ada apa yang berlaku. Malah kami dalam perancangan nak menambah anak kedua. Semoga ada rezeki ke arah itu, kongsinya kepada Harian Metro.

Selain itu, Hanez turut mengulas mengenai dakwaan bahawa dia memfailkan perceraian awal tahun ini sengaja ditimbulkan pihak tertentu yang dengki dengan kehidupannya sekarang.

WU-Poster-27x39-V2-copy3.jpg

Apa yang penting, semoga perkahwinan Hanez dan juga suami, Romie akan sentiasa dilimpahi rezeki dan dipermudahkan segala urusan. Berkahwin pada 2015, kini pasangan ini dikurniakan anak perempuan iaitu Puteri Aleesya yang kini berusia setahun sembilan bulan. (rtky/s)

  • SUMBER
  • harian metro

Sumber: Rotikaya


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Kami Bahagia Rancang Nak Tambah Anak

Sekianlah artikel Kami Bahagia Rancang Nak Tambah Anak kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kami Bahagia Rancang Nak Tambah Anak dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/kami-bahagia-rancang-nak-tambah-anak.html

0 Response to "Kami Bahagia Rancang Nak Tambah Anak"

Posting Komentar

wdcfawqafwef