Kanak-Kanak Berusia 10 Tahun Maut Dibaham Singa Sewaktu Keluar Untuk Ke Tandas..

Kanak-Kanak Berusia 10 Tahun Maut Dibaham Singa Sewaktu Keluar Untuk Ke Tandas.. - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kanak-Kanak Berusia 10 Tahun Maut Dibaham Singa Sewaktu Keluar Untuk Ke Tandas.., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kanak-Kanak Berusia 10 Tahun Maut Dibaham Singa Sewaktu Keluar Untuk Ke Tandas..
link : Kanak-Kanak Berusia 10 Tahun Maut Dibaham Singa Sewaktu Keluar Untuk Ke Tandas..

Baca juga


Kanak-Kanak Berusia 10 Tahun Maut Dibaham Singa Sewaktu Keluar Untuk Ke Tandas..

Gambar hiasan
SEORANG kanak-kanak maut dibaham singa dan disaksikan ibu saudaranya ketika mangsa keluar ke tandas untuk membuang air kecil di kampungnya di Zimbabwe.
Dalam kejadian kira-kira 7 malam itu, mangsa yang dikenali sebagai Mitchell Mucheni keluar dari pondok yang didiami bersama keluarganya untuk ke tandas yang terletak di luar.

Namun belum sempat sampai ke tandas, seekor singa menerkam kanak-kanak berusia 10 tahun itu dan mengheretnya sejauh 300 meter ke kawasan semak berdekatan.
Kejadian itu disaksikan sendiri oleh makciknya, Mawonei Muchacha yang tidak mampu berbuat apa-apa menyelamatkan Mucheni.Singa itu menghilangkan diri selepas menyerang Mucheni.

Timbalan Inspektor Kudakwashe Dehwa berkata, pihaknya telah menerima laporan tentang kejadian itu.
Anggota renjer dan keluarga Mucheni menemukan mayat mangsa berdekatan semak tidak jauh dari rumah mereka. - Metro.uk

First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Kanak-Kanak Berusia 10 Tahun Maut Dibaham Singa Sewaktu Keluar Untuk Ke Tandas..

Sekianlah artikel Kanak-Kanak Berusia 10 Tahun Maut Dibaham Singa Sewaktu Keluar Untuk Ke Tandas.. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kanak-Kanak Berusia 10 Tahun Maut Dibaham Singa Sewaktu Keluar Untuk Ke Tandas.. dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/kanak-kanak-berusia-10-tahun-maut.html

0 Response to "Kanak-Kanak Berusia 10 Tahun Maut Dibaham Singa Sewaktu Keluar Untuk Ke Tandas.."

Posting Komentar

wdcfawqafwef