Kau Goyang Joget Macam Itu , Mana-Mana Lelaki Tengok Pun Boleh Tergugat Iman

Kau Goyang Joget Macam Itu , Mana-Mana Lelaki Tengok Pun Boleh Tergugat Iman - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kau Goyang Joget Macam Itu , Mana-Mana Lelaki Tengok Pun Boleh Tergugat Iman, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kau Goyang Joget Macam Itu , Mana-Mana Lelaki Tengok Pun Boleh Tergugat Iman
link : Kau Goyang Joget Macam Itu , Mana-Mana Lelaki Tengok Pun Boleh Tergugat Iman

Baca juga


Kau Goyang Joget Macam Itu , Mana-Mana Lelaki Tengok Pun Boleh Tergugat Iman

Perbuatan merakam video yang dianggap privasi hendaklah tidak disebarkan kepada umum kerana khuatir akan dimanipulasi dan menjadi satu bahan ke arah lebih negatif .

Dewasa kini , kemudahan dan kecanggihan sesuatu teknologi pun boleh merubah bentuk badan manusia apatah lagi video mahupun gambar . one click , u are disaster !!

Begitulah yang terjadi kepada 2 orang gadis apabila terlalu seronok merakam gambar mereka menari ikut rentak dalam kereta . Lebih menyayat hati apabila di dalam video tersebut ada seorang gadis bertudung ( muslimah ) turut serta menghayunkan badan dan tangan ikut rentak muzik .

Viral di media dan kemudiaannya mendapat kecaman dari netizen .Tak manis lah bila awak bertudung berjoget sakan, Nak tunjuk awak ramah dengan peminat pun, tak perlulah sampai nak berjoget macam tu.

Video dibawah :

Cuba nilaikan ? ibubapa pastikan anak tidak berkelakuan dan buat perkara yang boleh memalukan keluarga .

Sumber : kitaviral


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Kau Goyang Joget Macam Itu , Mana-Mana Lelaki Tengok Pun Boleh Tergugat Iman

Sekianlah artikel Kau Goyang Joget Macam Itu , Mana-Mana Lelaki Tengok Pun Boleh Tergugat Iman kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kau Goyang Joget Macam Itu , Mana-Mana Lelaki Tengok Pun Boleh Tergugat Iman dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/kau-goyang-joget-macam-itu-mana-mana.html

0 Response to "Kau Goyang Joget Macam Itu , Mana-Mana Lelaki Tengok Pun Boleh Tergugat Iman"

Posting Komentar

wdcfawqafwef