Kejam Lelaki Ini Memberikan Air Minuman Beralkohol Kepada KanakKanak Supaya Tidur

Kejam Lelaki Ini Memberikan Air Minuman Beralkohol Kepada KanakKanak Supaya Tidur - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kejam Lelaki Ini Memberikan Air Minuman Beralkohol Kepada KanakKanak Supaya Tidur, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kejam Lelaki Ini Memberikan Air Minuman Beralkohol Kepada KanakKanak Supaya Tidur
link : Kejam Lelaki Ini Memberikan Air Minuman Beralkohol Kepada KanakKanak Supaya Tidur

Baca juga


Kejam Lelaki Ini Memberikan Air Minuman Beralkohol Kepada KanakKanak Supaya Tidur

Kejam Lelaki Ini Memberikan Air Minuman Beralkohol Kepada KanakKanak Supaya Tidur

Pengguna media sosial kecam pemuda beri minuman arak kepada seorang kanak-kanak

FILIFINA- Baru-baru ini, seorang pemuda memuat satu gambar ke dalam akaun Facebook miliknya yang menunjukkan dia memberikan air minuman beralkohol kepada seorang kanak-kanak.

Sikap pemuda ini telah mengundang kemarahan para pengguna media sosial dan mereka turut mengecam tindakan yang dilakukan oleh pemuda itu.

Lelaki yang dikatakan daripada Filipina, memuat naik gambar tersebut dengan kapsyen Para daw makatulog yang membawa maksud Bagi mereka tidur.

baby-1-1.jpg

Difahamkan lelaki itu memberi air minuman arak kepada kanak-kanak itu untuk memudahkannya tidur.

Namun demikian, tindakan lelaki ini berisiko mengundang pelbagai penyakit berbahaya kepada kanak-kanak yang masih tidak mengetahui apa-apa lagi.

Kasihan kepada si kanak-kanak comel ini.Jika minuman arak diberikan kepada kanak-kanak, ia dianggap sebagai racun kepada mereka.

Kesan terhadap kesihatan terutama sekali daripada aspek mental dan emosi akan terganggu.Hal ini demikian, arak boleh memberi kesan terhadap otak, koma ataupun membawa maut.

Sikap yang dilakukan oleh lelaki ini bukan sahaja membahayakan kesihatan malah tidak bertanggungjawab sebagai seorang yang dewasa.

Semoga lelaki ini sedar tentang bahaya yang bakal menimpa kepada kanak-kanak itu jika terus diberikan minuman arak dan lebih bertanggungjawab.

Kredit: Era Baru

Sumber: penmerahpress


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Kejam Lelaki Ini Memberikan Air Minuman Beralkohol Kepada KanakKanak Supaya Tidur

Sekianlah artikel Kejam Lelaki Ini Memberikan Air Minuman Beralkohol Kepada KanakKanak Supaya Tidur kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kejam Lelaki Ini Memberikan Air Minuman Beralkohol Kepada KanakKanak Supaya Tidur dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/kejam-lelaki-ini-memberikan-air-minuman.html

0 Response to "Kejam Lelaki Ini Memberikan Air Minuman Beralkohol Kepada KanakKanak Supaya Tidur"

Posting Komentar

wdcfawqafwef