Kerajaan komited banteras amalan kapitalisme berasaskan kroni - PM Najib

Kerajaan komited banteras amalan kapitalisme berasaskan kroni - PM Najib - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kerajaan komited banteras amalan kapitalisme berasaskan kroni - PM Najib, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kerajaan komited banteras amalan kapitalisme berasaskan kroni - PM Najib
link : Kerajaan komited banteras amalan kapitalisme berasaskan kroni - PM Najib

Baca juga


Kerajaan komited banteras amalan kapitalisme berasaskan kroni - PM Najib

KUALA LUMPUR: Kerajaan komited dalam membanteras amalan 'crony capitalism' atau kapitalisme berasaskan kroni.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata sekiranya amalan itu tidak dibanteras, rakyat akhirnya yang akan menanggung derita.

"Syarikat kerajaan tidak seharusnya diuruskan seperti harta persendirian," kata Datuk Seri Najib dalam ucaptamanya di acara Invest Malaysia di Shangri-La Hotel di ibu negara hari ini.

Selain itu, beliau turut melancarkan Leading Entrepreneur Accelerator Platform Market atau LEAP Market oleh Bursa Malaysia.

Ini merupakan pasaran yang menawarkan cara alternatif bagi Perusahaan Kecil Sederhana (PKS) untuk memperkasakan perniagaan mereka.


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Kerajaan komited banteras amalan kapitalisme berasaskan kroni - PM Najib

Sekianlah artikel Kerajaan komited banteras amalan kapitalisme berasaskan kroni - PM Najib kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kerajaan komited banteras amalan kapitalisme berasaskan kroni - PM Najib dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/kerajaan-komited-banteras-amalan.html

0 Response to "Kerajaan komited banteras amalan kapitalisme berasaskan kroni - PM Najib"

Posting Komentar

wdcfawqafwef