Lelaki Ini Melamar Teman Wanitanya Untuk Dijadikan Isteri Dan Selepas Itu Dia Melamar Anak Teman Wanitanya Untuk Menjadi Ayah Kepada KanakKanak Tersebut

Lelaki Ini Melamar Teman Wanitanya Untuk Dijadikan Isteri Dan Selepas Itu Dia Melamar Anak Teman Wanitanya Untuk Menjadi Ayah Kepada KanakKanak Tersebut - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lelaki Ini Melamar Teman Wanitanya Untuk Dijadikan Isteri Dan Selepas Itu Dia Melamar Anak Teman Wanitanya Untuk Menjadi Ayah Kepada KanakKanak Tersebut, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lelaki Ini Melamar Teman Wanitanya Untuk Dijadikan Isteri Dan Selepas Itu Dia Melamar Anak Teman Wanitanya Untuk Menjadi Ayah Kepada KanakKanak Tersebut
link : Lelaki Ini Melamar Teman Wanitanya Untuk Dijadikan Isteri Dan Selepas Itu Dia Melamar Anak Teman Wanitanya Untuk Menjadi Ayah Kepada KanakKanak Tersebut

Baca juga


Lelaki Ini Melamar Teman Wanitanya Untuk Dijadikan Isteri Dan Selepas Itu Dia Melamar Anak Teman Wanitanya Untuk Menjadi Ayah Kepada KanakKanak Tersebut

1.jpg

Grant Tribbett mengetahui bahawa jika dia ingin melamar teman wanitanya, dia juga perlu menjadi bapa kepada anak teman wanitanya. Sedar akan hakikat itu, dia turut melamar anak teman wanitanya untuk menjadi penjaga kepadanya.

lamar1.jpg

Selepas Grant Tribbett menjumpai tempat yang sempurna untuk melamar teman wanitanya, iaitu di atas sebuah jambatan di dalam Hutan Simpan Semula Jadi Ritchey di Fisher, Indiana, dia memanggil rakannya, Mandi Gilliland yang menjadi jurugambar untuk merakam saat indah tersebut.

Tribbett memberitahu ABC News bahwa rakannya mempunyai rancangan untuk menyorok di kawasan berdekatan dengan jambatan tersebut 30 minit sebelum dia sampai ke lokasi.

Pada tarikh 27 Mei, Tribbett membawa bersama wanita yang kini merupakan tunang beliau, Cassandra Reschar dan anak perempuan Reschar yang berusia 5 tahun, Adriana. Mereka sebelum itu bersarapan di restoran tempatan sebelum ke kawasan yang bersejarah dalam hidup mereka.

Saya melutut satu kaki dan melamar untuk berkahwin dengannya (Reschar). Selepas dia bersetuju, saya kemudian melutut sekali lagi, dan kali ini kepada anaknya sambil menghulurkan rantai berbentuk hati dan melamar jika saya boleh menjadi bapanya dan berjanji untuk sentiasa sayang dan menjaganya, Tribbett, 29 tahun memberitahu secara terperinci.

lamar2.jpg

Pada masa yang sama, Reschar, 26 tahun, memberitahu ABC News bahawa dia mula menggeletar kerana terkejut dan menangis, tangisan yang langsung tidak comel, katanya.

Sudah lama dia (Adrianna) menantikan saat ini. Saya selalu berdoa sejak dia kecil lagi supaya akhrinya saya dapat mencari orang yang menyayanginya seperti mana saya menyayangi anak saya, Reschar berkata.

Adrianna juga berkata ya dan kemudian menjerit kegembiraan sambil berkata, Akhirnya saya mendapat ayah dan ibu, akhirnya saya mendapat seorang bapa!

Pasangan ini merancang untuk menjalankan perkahwinan mereka pada bulan Disember.

Gambar lamaran pasangan tersebut menjadi tular minggu lepas selepas sebuah laman Instagaram yang dimiliki oleh The Knot menyebarkan kisah dan gambar-gambar tersebut.

lamar3.jpg

Tribbett memberitahu bahawa pentingnya untuk dia melamar juga anak teman wanitanya itu.

Saya tahu dengan melamar Cassandra (bermakna) saya juga perlu memberi komitmen sepanjang hidup sebagai seorang bapa. Cara yang terbaik untuk berkahwin dengan cinta hati saya ialah dengan meminta izin kepada anaknya untuk menjadi bapanya, dia memberitahu.

Pasangan bakal pengantin ini baru-baru ini telah berpindah dari St. Louis ke Westfield, Indiana untuk hidup bersama Reschar. Dia juga memberitahu ABC News bahawa dia (Tribbett) sangat teruja mahu menjadi bapa dan membesarkan Adrianna.

Saya berharap bahawa saya berupaya menjadi bapa yang baik seperti kedua ibu bapa saya, Tribbett menambah.

Reschar menambah bahawa dia mengetahui bahawa tunang dan bakal suaminya itu mampu untuk menjadi seorang ayah yang baik dan penyayang./Era Baru

-Pen Merah Press

Sumber: penmerahpress


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Lelaki Ini Melamar Teman Wanitanya Untuk Dijadikan Isteri Dan Selepas Itu Dia Melamar Anak Teman Wanitanya Untuk Menjadi Ayah Kepada KanakKanak Tersebut

Sekianlah artikel Lelaki Ini Melamar Teman Wanitanya Untuk Dijadikan Isteri Dan Selepas Itu Dia Melamar Anak Teman Wanitanya Untuk Menjadi Ayah Kepada KanakKanak Tersebut kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lelaki Ini Melamar Teman Wanitanya Untuk Dijadikan Isteri Dan Selepas Itu Dia Melamar Anak Teman Wanitanya Untuk Menjadi Ayah Kepada KanakKanak Tersebut dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/lelaki-ini-melamar-teman-wanitanya_16.html

0 Response to "Lelaki Ini Melamar Teman Wanitanya Untuk Dijadikan Isteri Dan Selepas Itu Dia Melamar Anak Teman Wanitanya Untuk Menjadi Ayah Kepada KanakKanak Tersebut"

Posting Komentar

wdcfawqafwef