Macam coli, sekarang lelaki boleh beli kondom ikut saiz mereka

Macam coli, sekarang lelaki boleh beli kondom ikut saiz mereka - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Macam coli, sekarang lelaki boleh beli kondom ikut saiz mereka, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Macam coli, sekarang lelaki boleh beli kondom ikut saiz mereka
link : Macam coli, sekarang lelaki boleh beli kondom ikut saiz mereka

Baca juga


Macam coli, sekarang lelaki boleh beli kondom ikut saiz mereka

 Sekarang lelaki boleh memilih saiz kondom yang serasi dengan saiz alat kelamin mereka daripada pembekal terbesar di dunia.

Macam coli, sekarang lelaki boleh beli kondom ikut saiz mereka

Macam coli, sekarang lelaki boleh beli kondom ikut saiz mereka

Karex, syarikat Malaysia, menyediakan perisian di internet yang menentukan saiz kondom sesuai dengan kelelakian masing-masing, lapor The Irish Times.

“Kelelakian ada bermacam bentuk dan saiz dan kini melalui kami dalam talian mereka boleh membeli kondom macam wanita membeli coli,” kata ketua pegawai eksekutifnya MK Goh.

“Mereka boleh muat turun perisian yang mengukur panjang dan ukur lilit kemaluan untuk menentukan saiz dan kemudian memesan kondom daripada kami.”

Melalui kemudahan dalam talian, tambahnya, lelaki lebih senang berterus terang tentang saiz alat sulit mereka berbanding di kedai.

“Kami ada 66 saiz kondom yang dibuat khas tetapi tiada peruncit yang berminat menjual semuanya, jadi kami terpaksa menjual atas talian,” kata Goh lagi.

Akhbar itu melaporkan Karex merekodkan pendapatan US$92 juta (RM395 juta) tahun lalu dan mengeksport lima bilion kondom ke 120 negara.

Karex dilaporkan menguasai kira-kira 17 peratus pasaran dunia untuk produk ini.

Syarikat ini merancang mengeluarkan tujuh bilion kondom menjelang hujung tahun. Ia mengilang tiga bilion setahun sebelum disenarai di bursa saham pada 2013.

Sumber: Malay Mail

Loading...

First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Macam coli, sekarang lelaki boleh beli kondom ikut saiz mereka

Sekianlah artikel Macam coli, sekarang lelaki boleh beli kondom ikut saiz mereka kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Macam coli, sekarang lelaki boleh beli kondom ikut saiz mereka dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/macam-coli-sekarang-lelaki-boleh-beli.html

0 Response to "Macam coli, sekarang lelaki boleh beli kondom ikut saiz mereka"

Posting Komentar

wdcfawqafwef