Mangsa keempat jangkitan rabies meninggal dunia

Mangsa keempat jangkitan rabies meninggal dunia - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mangsa keempat jangkitan rabies meninggal dunia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mangsa keempat jangkitan rabies meninggal dunia
link : Mangsa keempat jangkitan rabies meninggal dunia

Baca juga


Mangsa keempat jangkitan rabies meninggal dunia

KUALA LUMPUR: Mangsa keempat jangkitan rabies, iaitu kanak-kanak perempuan berumur 5 tahun di Kampung Ampungan, Serian, meninggal dunia hari ini.

Jurucakap Jabatan Pengurusan Bencana Negeri Sarawak dalam satu kenyataan memaklumkan kanak-kanak berkenaan, Florencesia Edward, meninggal pada 2.05 petang tadi.

Menurut kenyataan itu, mangsa sebelum ini telah dikejarkan ke Unit Rawatan Rapi Hospital Umum Sarawak pada 4 Julai lalu untuk rawatan namun dikategorikan kritikal selepas itu.

Katanya, 24 kes gigitan anjing dilaporkan berlaku hari ini menjadikan jumlah 386 kes dilaporkan sejak 1 April lalu.


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Mangsa keempat jangkitan rabies meninggal dunia

Sekianlah artikel Mangsa keempat jangkitan rabies meninggal dunia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mangsa keempat jangkitan rabies meninggal dunia dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/mangsa-keempat-jangkitan-rabies.html

0 Response to "Mangsa keempat jangkitan rabies meninggal dunia"

Posting Komentar

wdcfawqafwef