“Masih Baik Demi Anak-anak” – Serina

“Masih Baik Demi Anak-anak” – Serina - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul “Masih Baik Demi Anak-anak” – Serina, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Masih Baik Demi Anak-anak” – Serina
link : “Masih Baik Demi Anak-anak” – Serina

Baca juga


“Masih Baik Demi Anak-anak” – Serina

Pelakon dan pengacara Serina Redzuawan, 35, baru-baru ini memuat naik gambarnya sekeluarga di laman Instagram termasuk suami, Gavin Edward O’luanaigh atau nama Islamnya, Salahudin Ghafar, sekali gus mengundang tanggapan ramai mengatakan mereka sudah berbaik.

Bahkan, kemesraan yang dipaparkan mereka empat beranak tidak sedikit pun menampakkan pergolakkan yang sedang dihadapi Serina setelah wanita itu memfailkan perceraian pada April lalu.

Menerusi laporan Utusan online, anak kepada chef selebriti popular, Datuk Redzuawan Ismail aka Chef Wan itu bagaimanapun menegaskan dia dan Salahudin tetap akan meneruskan perceraian, namun hubungan antara mereka berdua masih baik demi anak-anak.

“Selepas saya muat naik gambar tersebut, memang ada komen pengikut yang beranggapan kami sudah berbaik dan tidak akan bercerai. Tetapi, hakikatnya tidak seperti itu.

“Gambar tersebut diambil ketika kami sekeluarga berada di sekolah anak-anak bagi menghadiri aktiviti yang dianjurkan pihak sekolah,” katanya.

Serina dan Salahudin bernikah pada 1 Januari 2010 dan dikurniakan dua cahaya mata, Tristan Tareef, 6, serta Isabella Saffiya, 5.

The post “Masih Baik Demi Anak-anak” – Serina appeared first on Berita Viral.

| Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel “Masih Baik Demi Anak-anak” – Serina

Sekianlah artikel “Masih Baik Demi Anak-anak” – Serina kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel “Masih Baik Demi Anak-anak” – Serina dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/masih-baik-demi-anak-anak-serina.html

0 Response to "“Masih Baik Demi Anak-anak” – Serina"

Posting Komentar

wdcfawqafwef