Norman Buat ‘Surprise’ Untuk Abby Sempena Ulang Tahun

Norman Buat ‘Surprise’ Untuk Abby Sempena Ulang Tahun - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Norman Buat ‘Surprise’ Untuk Abby Sempena Ulang Tahun, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Norman Buat ‘Surprise’ Untuk Abby Sempena Ulang Tahun
link : Norman Buat ‘Surprise’ Untuk Abby Sempena Ulang Tahun

Baca juga


Norman Buat ‘Surprise’ Untuk Abby Sempena Ulang Tahun

BARU-BARU ini kita dikejutkan dengan berita sedih tentang keguguran kandungan Abby Abadi yang baru menjangkau lima bulan.

Pelakon Norman Hakim juga turut melahirkan rasa simpatinya meskipun telah lama berpisah dengan bekas isterinya itu. Namun, beberapa hari lepas pelakon ini telah membuat satu kejutan buat bekas isterinya itu.

BACA: Norman Hakim Sebak Dapat Tahu Abby Keguguran

Norman hadir bersama isterinya, Memey Suhaiza dengan membawa sebiji kek ke kediaman Abby dan suaminya, Mohamad Faizal bagi menyambut ulang tahun perkahwinan pasangan itu.

Memetik laman Instagram (IG), Abby Abby memuat naik satu video yang menunjukkan Norman hadir bersama Memey untuk meraikan ulang tahun perkahwinannya yang kedua.

Menerusi kapsyen posting itu, Abby berterima kasih yang tidak terhingga kepada pasangan itu dan mengakui berasa segan saat diraikan.

Berikut adalah perkongsian Abby di laman Instagram:

“Terima Kasih ‘CINTA’ 
Untuk segalanya..Kau berikan lagiiiii kesempatan ini… 

Sy malu dan tak suka diraikan 
Mohon @normanhakim_786 & @memeysuhaiza 
Jangan buat lagi 
Apapun ‘Tengkiuuuuu’ hehe 

Oman & Memey 
Memang diciptakan utk bersama 
Sy pinjam dulu 
Sebab masa tu Memey kecik lagi hahahahaa 

Suamiku @jaiezzany muahciked 
Doa bagi jadi trip kita ke Koh Sa mui k hehehe #AsyikNakBerjalanJeKerja #PantangLaAbbyyyyyOoiii “

Tambahnya lagi, dia mengakui bahawa Norman sebenarnya memang tercipta untuk Memey tetapi sebelum ini dia hanya meminjamnya untuk sementara.

Meskipun telah lama berpisah namun ukhwah antara kedua pelakon ini masih erat terjalin. Ini kerana kehidupan mereka dilimpahi kasih sayang yang tidak pernah surut.

Norman dan Abby Abadi pernah berkahwin namun bercerai pada tahun 2008.  Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan tiga cahaya mata. – MYNEWSHUB.CC/Amy Maizura 

Loading...


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Norman Buat ‘Surprise’ Untuk Abby Sempena Ulang Tahun

Sekianlah artikel Norman Buat ‘Surprise’ Untuk Abby Sempena Ulang Tahun kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Norman Buat ‘Surprise’ Untuk Abby Sempena Ulang Tahun dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/norman-buat-surprise-untuk-abby-sempena.html

0 Response to "Norman Buat ‘Surprise’ Untuk Abby Sempena Ulang Tahun"

Posting Komentar

wdcfawqafwef