Padah Nak Ponteng Kerja, Gadis Ini Sanggup Menipu Tetapi Kantoi Pula.. Memang Kelakar!

Padah Nak Ponteng Kerja, Gadis Ini Sanggup Menipu Tetapi Kantoi Pula.. Memang Kelakar! - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Padah Nak Ponteng Kerja, Gadis Ini Sanggup Menipu Tetapi Kantoi Pula.. Memang Kelakar!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Padah Nak Ponteng Kerja, Gadis Ini Sanggup Menipu Tetapi Kantoi Pula.. Memang Kelakar!
link : Padah Nak Ponteng Kerja, Gadis Ini Sanggup Menipu Tetapi Kantoi Pula.. Memang Kelakar!

Baca juga


Padah Nak Ponteng Kerja, Gadis Ini Sanggup Menipu Tetapi Kantoi Pula.. Memang Kelakar!

Kadang-kadang apabila ada perkara yang tak dapat dielakkan, pekerja terpaksa mengambil cuti kecemasan di saat akhir. Tayar motor pancit, kunci motor hilang dan macam-macam lagi lah. Jika dapat bos yang memahami memang untung, tetapi jika dapat bos yang tegas berdebar juga.

Walau apa pun alasannya, korang janganlah sesekali menipu seperti yang diceritakan ini. Tak pasal-pasal dapat cuti panjang terus. Adui!

Alamak! Sekali kantoi pulak gambar google, mungkin dia ada masalah yang tak dapat dielakkan dan tak sengaja menipu. Apa-apa pun korang jangan buat macam ni tau.

sumber : Shafiq Nasaruddin


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Padah Nak Ponteng Kerja, Gadis Ini Sanggup Menipu Tetapi Kantoi Pula.. Memang Kelakar!

Sekianlah artikel Padah Nak Ponteng Kerja, Gadis Ini Sanggup Menipu Tetapi Kantoi Pula.. Memang Kelakar! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Padah Nak Ponteng Kerja, Gadis Ini Sanggup Menipu Tetapi Kantoi Pula.. Memang Kelakar! dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/padah-nak-ponteng-kerja-gadis-ini.html

0 Response to "Padah Nak Ponteng Kerja, Gadis Ini Sanggup Menipu Tetapi Kantoi Pula.. Memang Kelakar!"

Posting Komentar

wdcfawqafwef