Pelajar Fizik Ini Sembunyikan Kertas Toyol Bawah Kuku

Pelajar Fizik Ini Sembunyikan Kertas Toyol Bawah Kuku - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pelajar Fizik Ini Sembunyikan Kertas Toyol Bawah Kuku, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pelajar Fizik Ini Sembunyikan Kertas Toyol Bawah Kuku
link : Pelajar Fizik Ini Sembunyikan Kertas Toyol Bawah Kuku

Baca juga


Pelajar Fizik Ini Sembunyikan Kertas Toyol Bawah Kuku

Pelajar Fizik Ini Sembunyikan Kertas Toyol Bawah Kuku

jari.jpg?zoom=1.125&resize=572%2C381&ssl

Seorang pelajar mata pelajaran fizik mendapat pujian di Reddit apabila dia berkongsi cara dia menyorokkan toyol menggunakan cara yang genius dengan menyelitkan toyol-toyol kecil itu di celahan kuku jarinya.

Dalam satu posting yang dinamakan Nailed the Exam, pengguna Reddit Blood_Reaper yang dipercayai tinggal di UK, berkongsi bagaimana dia menulis formula-formula di dalam cebisan kertas kecil sebelum dilekatkan di dalam kuku jari.

Distance = Speed x Time (Jarak = Kelajuan x Masa), tulis salah satu toyol tersebut.

Seperti yang dijangka, tindakannya menggunakan toyol dikecam oleh ramai orang, namun ada juga menyifatkan strategi itu sesuatu yang bijak.

Salah seorang pengguna Reddit menyifatkan wanita terbabit membazir masa kerana menyimpan formula-formula yang mudah di dalam cebisan itu.

Dan saya fikir, dia membazirkan masa dan tenaga untuk melekatkan kertas-kertas kecil itu dari belajar betul-betul.

Sumber: penmerahpress


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Pelajar Fizik Ini Sembunyikan Kertas Toyol Bawah Kuku

Sekianlah artikel Pelajar Fizik Ini Sembunyikan Kertas Toyol Bawah Kuku kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pelajar Fizik Ini Sembunyikan Kertas Toyol Bawah Kuku dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/pelajar-fizik-ini-sembunyikan-kertas.html

0 Response to "Pelajar Fizik Ini Sembunyikan Kertas Toyol Bawah Kuku"

Posting Komentar

wdcfawqafwef