Pemuda Muslim Ini Merayu Ibu Yang Sakit Untuk Mengambil Buah Pinggangnya, Tapi Ini Jawapan Si Ibu

Pemuda Muslim Ini Merayu Ibu Yang Sakit Untuk Mengambil Buah Pinggangnya, Tapi Ini Jawapan Si Ibu - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pemuda Muslim Ini Merayu Ibu Yang Sakit Untuk Mengambil Buah Pinggangnya, Tapi Ini Jawapan Si Ibu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pemuda Muslim Ini Merayu Ibu Yang Sakit Untuk Mengambil Buah Pinggangnya, Tapi Ini Jawapan Si Ibu
link : Pemuda Muslim Ini Merayu Ibu Yang Sakit Untuk Mengambil Buah Pinggangnya, Tapi Ini Jawapan Si Ibu

Baca juga


Pemuda Muslim Ini Merayu Ibu Yang Sakit Untuk Mengambil Buah Pinggangnya, Tapi Ini Jawapan Si Ibu


Sekiranya anda seorang ibu bapa yang sakit dan ada anak yang masih muda yang merayu untuk membantu anda dengan mendermakan organ, apa yang akan anda lakukan?

Ita adalah dilema yang sangat sukar kerana tidak ada ibu bapa yang ingin menjejaskan kesejahteraan anak mereka, tetapi pada masa yang sama, tidak ada ibu bapa yang ingin melepaskan kesempatan untuk dapat hidup lebih lama dengan anak-anak mereka.

Secara langsung di saluran televisyen Arab, kejadian ini memang berlaku apabila Ali Borni, seorang Muslim dari Tunisia datang dalam sebuah program dengan ibunya yang sakit menderita penyakit buah pinggang dengan harapan ibu itu menerima permintaan anaknya untuk mengambil buah pinggangnya seperti yang diterbitkan oleh IKnowBro.

Ibunya menerima tawaran untuk hadir ke program itu tetapi apa yang dia fikir dia akan berjumpa dengan dari anak lelaki sulungnya dari Itali.

Bagaimanapun, dia mendapati anak lelakinya yang lebih muda berada dalam studio, yang merayu agar ibu itu mengambil buah pinggangnya, tetapi ibu itu berkeras untuk tidak menerimanya.





Ali hanya datang ke program itu sebagai usaha terakhir dengan harapan yang suram ibunya akan menerima untuk mengambil buah pinggangnya.

Seperti yang dapat dilihat dalam sebuah video yang menyayat hati, Ali mencairkan hati berjuta-juta penonton dengan cara dia memohon kepada ibu tercinta untuk menerima buah pinggang anaknya sendiri.





Pada mulanya, ibunya itu enggan mengubah keputusannya, tetapi selepas perbincangan panjang dengan host yang terlibat, ibu itu mula berdoa kepada Allah untuk membantunya membuat keputusan.

Seperti mana-mana ibu bapa, ibu yang sakit itu semestinya tidak akan semata-mata mahu meletakkan hidup anaknya dalam bahaya dengan menyelamatkannya sendiri.

Dia tidak mahu kerjaya sukan anaknya terjejas.



Akhirnya kerana kesedihan dan tangisan anaknya, ibu itu menerima tawarannya.

Air mata yang lebih banyak keluar dari mata semua orang dalam menonton.

Ali Borni terkejut dengan bagaimana kisah ini tersebar dan dia berswafoto dengan ibunya untuk menghargai semua sokongan yang mereka terima dalam episod ini.




Jika anda masih mempunyai ibu bapa, belajarlah dari lelaki muda ini untuk menghargai ibu bapa anda kerana syurga di bawah tapak kaki mereka.

Marilah kita berdoa untuk ibu bapa tercinta kita, tidak kira di mana mereka berada. Mari kita berdoa dengan membacakan ayat dari surah Al-Qur'an ini untuk memohon kepada Allah untuk memberi belas kasihan kepada ibu bapa kita.

رب ارحمهما كما ربياني صغيرا

"Tuhan rahmatilah mereka sebagaimana mereka mengasihiku sejak kecil."



First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Pemuda Muslim Ini Merayu Ibu Yang Sakit Untuk Mengambil Buah Pinggangnya, Tapi Ini Jawapan Si Ibu

Sekianlah artikel Pemuda Muslim Ini Merayu Ibu Yang Sakit Untuk Mengambil Buah Pinggangnya, Tapi Ini Jawapan Si Ibu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pemuda Muslim Ini Merayu Ibu Yang Sakit Untuk Mengambil Buah Pinggangnya, Tapi Ini Jawapan Si Ibu dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/pemuda-muslim-ini-merayu-ibu-yang-sakit.html

0 Response to "Pemuda Muslim Ini Merayu Ibu Yang Sakit Untuk Mengambil Buah Pinggangnya, Tapi Ini Jawapan Si Ibu"

Posting Komentar

wdcfawqafwef