Perkahwinan Saya Dan Romie Bahagia Kami Rancang Tambah Anak Hanez Suraya

Perkahwinan Saya Dan Romie Bahagia Kami Rancang Tambah Anak Hanez Suraya - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Perkahwinan Saya Dan Romie Bahagia Kami Rancang Tambah Anak Hanez Suraya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Perkahwinan Saya Dan Romie Bahagia Kami Rancang Tambah Anak Hanez Suraya
link : Perkahwinan Saya Dan Romie Bahagia Kami Rancang Tambah Anak Hanez Suraya

Baca juga


Perkahwinan Saya Dan Romie Bahagia Kami Rancang Tambah Anak Hanez Suraya

Sebelum ini pelakon Hanez Suraya pernah mendapat perhatian ramai apabila berita beliau bakal bercerai bersama suami, Romie Razin Adilha tersebar. Namun, mereka berjaya mengatasi kontroversi tersebut dan bahagia bersama.

Terbaru, ada khabar angin mengatakan rumah tangga mereka kembali bergolak. Walaubagaimanapun, Hanez menafikan dakwaan berkenaan.

Saya pun tak faham kenapa ada pihak yang dengki dan suka buat cerita tak betul mengenai rumah tangga saya. Saya tak atif dalam industri pun tetap ada yang tak puas hati. Apa pun ingin dijelaskan saya dan suami bahagia. Kami okey saja dan tak ada apa yang berlaku. Malah kami dalam perancangan nak menambah anak kedua. Semoga ada rezeki ke arah itu.

Hanez akui gosip liar seperti ini boleh membuatkan beliau dan suami bergaduh selain mengundang persepsi negatif daripada masyarakat. Sabarlah Hanez, bak kata pepatah mulut tempayan boleh ditutup mulut manusia tidak.

Sumber Berita : Harian Metro

Sumber: Beautifulnara


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Perkahwinan Saya Dan Romie Bahagia Kami Rancang Tambah Anak Hanez Suraya

Sekianlah artikel Perkahwinan Saya Dan Romie Bahagia Kami Rancang Tambah Anak Hanez Suraya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Perkahwinan Saya Dan Romie Bahagia Kami Rancang Tambah Anak Hanez Suraya dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/perkahwinan-saya-dan-romie-bahagia-kami.html

0 Response to "Perkahwinan Saya Dan Romie Bahagia Kami Rancang Tambah Anak Hanez Suraya"

Posting Komentar

wdcfawqafwef