Polis Johor Jejak Suspek Kes Kematian Kontraktor

Polis Johor Jejak Suspek Kes Kematian Kontraktor - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Polis Johor Jejak Suspek Kes Kematian Kontraktor, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Polis Johor Jejak Suspek Kes Kematian Kontraktor
link : Polis Johor Jejak Suspek Kes Kematian Kontraktor

Baca juga


Polis Johor Jejak Suspek Kes Kematian Kontraktor

JOHOR BAHRU – Polis sedang mengesan suspek yang terlibat dalam kematian seorang kontraktor yang ditemukan terbaring di sebuah rumah yang masih dalam proses ubah suai di  Taman Bukit Kempas, di sini, semalam.

Ketua Polis Daerah Johor Bahru Utara ACP Mohd Taib Ahmad berkata usaha itu susulan laporan bedah siasat yang diperoleh dari Hospital Sultanah Aminah (HSA) hari ini yang menunjukkan mangsa berusia 62 tahun itu cedera di belakang kepala akibat hentakan objek tumpul, sekali gus mengesyorkan dia dibunuh.

“Mangsa turut didapati telah mati dua hari sebelum dibedah siasat.

“Usaha sedang dijalankan untuk mendapat sebarang petunjuk bagi mengenal pasti dan mengesan suspek terlibat,” katanya dalam kenyataan di sini, hari ini.

Mayat mangsa dijumpai orang ramai kira-kira 12.30 tengah hari, sebelum dibawa ke HSA untuk pengecaman dan bedah siasat.

Kes disiasat di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh. – BERNAMA

Loading...


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Polis Johor Jejak Suspek Kes Kematian Kontraktor

Sekianlah artikel Polis Johor Jejak Suspek Kes Kematian Kontraktor kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Polis Johor Jejak Suspek Kes Kematian Kontraktor dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/polis-johor-jejak-suspek-kes-kematian_20.html

0 Response to "Polis Johor Jejak Suspek Kes Kematian Kontraktor"

Posting Komentar

wdcfawqafwef