Polis Tahan Lima Lelaki, Disyaki Pengedar Pil Khayal

Polis Tahan Lima Lelaki, Disyaki Pengedar Pil Khayal - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Polis Tahan Lima Lelaki, Disyaki Pengedar Pil Khayal, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Polis Tahan Lima Lelaki, Disyaki Pengedar Pil Khayal
link : Polis Tahan Lima Lelaki, Disyaki Pengedar Pil Khayal

Baca juga


Polis Tahan Lima Lelaki, Disyaki Pengedar Pil Khayal

KOTA BHARU – Polis menahan lima lelaki disyaki pengedar dadah dan merampas 964 biji pil kuda bernilai RM9,640 dalam Ops Tapis di daerah ini.

Ketua Polis Daerah Kota Bharu, ACP Ismail Mat Sidik berkata kesemua suspek yang berumur di antara 21 dan 33 tahun itu ditahan Selasa lepas dalam serbuan di Pengkalan Chepa dan Kampung Tapang, Panji di sini.

Dalam serbuan pertama pada 6.45 petang, polis menahan empat suspek di sebuah rumah di Pengkalan Chepa dan pemeriksaan lanjut di rumah berkenaan menemui 364 biji pil kuda, katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Ismail berkata susulan maklumat daripada serbuan pertama, polis menahan seorang lelaki berumur 24 tahun bersama 600 biji pil kuda ketika suspek menunggang motosikal di Jalan Kampung Tapang, Panji, pukul 9.30 malam.

Beliau berkata kejayaan itu adalah hasil risikan serta maklumat daripada orang ramai dan dadah itu dipercayai untuk pasaran di daerah ini. – BERNAMA

Loading...


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Polis Tahan Lima Lelaki, Disyaki Pengedar Pil Khayal

Sekianlah artikel Polis Tahan Lima Lelaki, Disyaki Pengedar Pil Khayal kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Polis Tahan Lima Lelaki, Disyaki Pengedar Pil Khayal dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/polis-tahan-lima-lelaki-disyaki_20.html

0 Response to "Polis Tahan Lima Lelaki, Disyaki Pengedar Pil Khayal"

Posting Komentar

wdcfawqafwef