Rakyat Malaysia Dinobatkan Juara Rancangan Masterchef Australia

Rakyat Malaysia Dinobatkan Juara Rancangan Masterchef Australia - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Rakyat Malaysia Dinobatkan Juara Rancangan Masterchef Australia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Rakyat Malaysia Dinobatkan Juara Rancangan Masterchef Australia
link : Rakyat Malaysia Dinobatkan Juara Rancangan Masterchef Australia

Baca juga


Rakyat Malaysia Dinobatkan Juara Rancangan Masterchef Australia


Seorang wanita berasal dari Malaysia, Diana Chan telah dinobatkan sebagai juara program Masterchef Australia musim 9 yang berlangsung pada malam Isnin semalam, lapor mStar Online.

Beliau yang kini menetap di Melbourne telah berjaya menewaskan pesaingnya Ben Ungermann sekaligus berjaya membawa pulang hadiah wang tunai A$250,000 (RM850ribu) berserta trofi selain bakal bergelar penulis tetap kolum masakan majalah Delicious.



Semasa pertandingan berlangsung beliau dilihat sebagai pencabar utama di mana hampir setiap episod dia masakannya berjaya mencuri hati juri selain berjaya mengawal situasi dengan baik ketika mengharungi cabaran.

Dalam pertandingan akhir itu, Diana telah menyediakan masakan hasil resepi ibunya sekaligus menjulang namanya sebagai juara Masterchef Australia 9.



Diana yang berasal daripada Johor Bahru telah berpindah ke Kuala Lumpur sebelum membuat keputusan berpindah pula ke Australia sejak 10 tahun lalu.

Selain Diana, seorang lagi rakyat Malaysia yang pernah memenangi pertandingan sama adalah Adam Liaw ketika musim kedua program itu. - Siakapkeli.my




First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Rakyat Malaysia Dinobatkan Juara Rancangan Masterchef Australia

Sekianlah artikel Rakyat Malaysia Dinobatkan Juara Rancangan Masterchef Australia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Rakyat Malaysia Dinobatkan Juara Rancangan Masterchef Australia dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/rakyat-malaysia-dinobatkan-juara.html

0 Response to "Rakyat Malaysia Dinobatkan Juara Rancangan Masterchef Australia"

Posting Komentar

wdcfawqafwef