Remaja 14 tahun dirogol pakcik saudara ibu hingga hamil

Remaja 14 tahun dirogol pakcik saudara ibu hingga hamil - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Remaja 14 tahun dirogol pakcik saudara ibu hingga hamil, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Remaja 14 tahun dirogol pakcik saudara ibu hingga hamil
link : Remaja 14 tahun dirogol pakcik saudara ibu hingga hamil

Baca juga


Remaja 14 tahun dirogol pakcik saudara ibu hingga hamil

Seorang lelaki berusia 54 tahun direman bagi membantu siasatan kes rogol membabitkan anak angkatnya dalam kejadian Disember tahun lalu.

Remaja 14 tahun dirogol hingga hamil

Timbalan Ketua Polis Daerah Kuala Muda, Superintendan Saifi Abd Hamid berkata, ketika kejadian, mangsa berusia 14 tahun itu ditinggalkan bersama suspek yang merupakan penjaganya sejak berusia sembilan tahun.

Menurutnya, akibat dirogol, pelajar tingkatan dua di sebuah sekolah menengah di sini itu hamil dan usia kandungannya dianggarkan berusia enam bulan.

Katanya, ibu mangsa berusia 35 tahun yang kini menetap di Perak membuat laporan polis berhubung kejadian dan dia kini sedang berusaha mendapatkan hak penjagaan ke atas anaknya.

“Suspek juga difahamkan mempunyai pertalian dengannya iaitu pakcik saudara ibu mangsa,” katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

Saifi berkata, suspek direman sehingga 1 Ogos ini bagi membantu siasatan.

Sumber: Sinar Harian

Loading...

First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Remaja 14 tahun dirogol pakcik saudara ibu hingga hamil

Sekianlah artikel Remaja 14 tahun dirogol pakcik saudara ibu hingga hamil kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Remaja 14 tahun dirogol pakcik saudara ibu hingga hamil dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/remaja-14-tahun-dirogol-pakcik-saudara.html

0 Response to "Remaja 14 tahun dirogol pakcik saudara ibu hingga hamil"

Posting Komentar

wdcfawqafwef