Selepas Lofattah, kini nama Alif Satar dengan Neelofa pula..

Selepas Lofattah, kini nama Alif Satar dengan Neelofa pula.. - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Selepas Lofattah, kini nama Alif Satar dengan Neelofa pula.., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Selepas Lofattah, kini nama Alif Satar dengan Neelofa pula..
link : Selepas Lofattah, kini nama Alif Satar dengan Neelofa pula..

Baca juga


Selepas Lofattah, kini nama Alif Satar dengan Neelofa pula..

Wah dah lah dulu ada nama gabungan diantara Neelofa dengan Fattah Amin menjadi Lofattah, kemudian Fattah dengan Nur Fazura, Fatzura, kini yang terbaru gandingan Alif Satar dengan Neelofa dengan nama hashtag #Alofa untuk drama yang dibintangi mereka tidak lama lagi, Red Velvet.

Alif yang ditemui memberitahu sangat teruja berkerjasama dengan Neelofa dan tidak kisah jika hashtag gabungan namanya bersama Neelofa digunakan kerana hak peminat.

“Itu adalah hak peminat kerana saya tidak boleh menghentikan mereka daripada melakukannya. Lagi pun itu hanyalah sekadar hashtag dan ia tidak ada membawa maksud apa-apa pun.

“Sekurang-kurangnya dengan adanya hashtag itu akan memudahkan orang ramai untuk bercakap mengenai drama tersebut. Jadi saya tidak ada isu, nak letak…letaklah kerana jika dilihat pada sudut positif ia akan memberikan banyak kebaikan kepada drama tersebut,” jelas Alif memetik AstroGempak.

The post Selepas Lofattah, kini nama Alif Satar dengan Neelofa pula.. appeared first on Berita Viral.

| Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Selepas Lofattah, kini nama Alif Satar dengan Neelofa pula..

Sekianlah artikel Selepas Lofattah, kini nama Alif Satar dengan Neelofa pula.. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Selepas Lofattah, kini nama Alif Satar dengan Neelofa pula.. dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/selepas-lofattah-kini-nama-alif-satar.html

0 Response to "Selepas Lofattah, kini nama Alif Satar dengan Neelofa pula.."

Posting Komentar

wdcfawqafwef