Siti Saleha Akui Berdebar Tunggu Jumaat Ini

Siti Saleha Akui Berdebar Tunggu Jumaat Ini - Hallo sahabat Khabar Malaysia, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Siti Saleha Akui Berdebar Tunggu Jumaat Ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Khabar, Artikel Malaysia, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Siti Saleha Akui Berdebar Tunggu Jumaat Ini
link : Siti Saleha Akui Berdebar Tunggu Jumaat Ini

Baca juga


Siti Saleha Akui Berdebar Tunggu Jumaat Ini

HEROIN drama Nora Elena, Siti Saleha atau nama sebenarnya Siti Saleha Baharom bakal disatukan dengan jejaka pilihan hatinya, Lutfi Azhar pada Jumaat ini. Pelakon ini mengakui berdebar menunggu hari bersejarah itu.

Siti Saleha, 27, berkata segala persiapan majlis tersebut berjalan dengan lancar. Dia tidak mahu terlalu tertekan berikutan sibuk memikirkan mengenai majlis yang bakal berlangsung.

“Sudah semestinya saya berasa gementar apabila memikirkan mengenai majlis tersebut namun semuanya akan berjalan dengan lancar.

“Segala persediaan telah dilakukan oleh saya dengan bantuan ahli keluarga yang lain,” jelasnya memetik sebuah portal online.

Pelakon itu juga berkata, dia menghadkan waktu agar tidak kerap bertemu dengan Lutfi pada minggu akhir sebelum nikah berikutan ingin menjaga seri pengantin selain mengelakkan perkara tidak diingini berlaku.

“Semoga majlis yang akan dilangsungkan itu kelihatan sempurna dan berjalan dengan lancar seperti apa yang telah dirancangkan,” tambah pelakon manis itu.

BACA: Siti Saleha Sahkan Berkahwin 28 Julai Ini

Siti Saleha merupakan seorang pelakon dan model. Dia mula menempa nama di tanah air menerusi drama Nora Elena yang mengandingkannya dengan Aaron Aziz. Dia juga merupakan adik kepada vokalis Bunkface, Sam. – MYNEWSHUB.CC 

Loading...


First Appear On Online News Malaysia

Appear first on Khabar Malaysia


Demikianlah Artikel Siti Saleha Akui Berdebar Tunggu Jumaat Ini

Sekianlah artikel Siti Saleha Akui Berdebar Tunggu Jumaat Ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Siti Saleha Akui Berdebar Tunggu Jumaat Ini dengan alamat link https://malaysiaitu.blogspot.com/2017/07/siti-saleha-akui-berdebar-tunggu-jumaat_25.html

0 Response to "Siti Saleha Akui Berdebar Tunggu Jumaat Ini"

Posting Komentar

wdcfawqafwef